Ο αυθορμητισμός θα είναι η λέξη της χρονιάς για τους ταξιδιώτες του 2021. Η νέα παγκόσμια μελέτη “Αναφορά αναβάθμισης 2021” από τη Hotels.com αποκαλύπτει ότι το 89% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ σκοπεύουν να είναι πιο παρορμητικοί από ποτέ, μετά από ακυρωμένα ταξίδια του 2020.
Μάλιστα το 32% ονομάζει το 2020 το “χαμένο έτος” για τα ταξίδια.

  • Πάνω από ένα τέταρτο αποκαλύπτει ότι θα έλεγαν ναι σε περισσότερα ταξίδια της τελευταίας στιγμής (28%).
  • Το 26% λέει ότι θα απογειωθεί σε ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων για λίγες μέρες.
  • Ένα επιπλέον 17% είναι έτοιμο να ζήσει την καλύτερη πολυτέλεια #HotelLife και θα κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων για τις αποδράσεις του 2021.

Σε σύγκριση με τους προ-Covid εποχή, πάνω από το ένα τέταρτο (26%) θα κλείσει τώρα ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου.

Και το 24% θα έλεγε αυθόρμητα ναι σε αναβάθμιση δωματίου, εάν προσφέρεται κατά την κράτηση.

Η διαφορετική προσέγγιση στις κρατήσεις ξενοδοχείων το 2021

Οι ταξιδιώτες θα ακολουθήσουν μια διαφορετική προσέγγιση στις κρατήσεις ξενοδοχείων το 2021. Αυτή θα έχει να κάνει με την αναβάθμιση της εμπειρίας.

Όταν ρωτήθηκαν για τις νέες εμπειρίες που θα έλεγαν «ναι», περίπου ένας στους πέντε (20%) θα επιλέξει μια περιποίηση σπα, ένα εστιατόριο ξενοδοχείου uber-luxe (20%) ή ένα φανταχτερό κοκτέιλ στο μπαρ του ξενοδοχείου (24%).

“Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να διοχετεύσουν τον εσωτερικό αυθόρμητο εαυτό τους, και στα ταξίδια λέει ο Josh. Belkin, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος της Hotels.com.

Αφήνοντας τα πάντα για την τελευταία στιγμή. Για να ξεφύγουν και να απολαύσουν καλύτερα την ζωή στο ξενοδοχείο”.

Τι θέλουν να απολαύσουν από το #HotelLife

  • Να απολαύσουν την ηρεμία και την ησυχία (30%).
  • Να φάνε στα εστιατόρια και να πιούν στα μπαρ του ξενοδοχείου (29%).
  • Να μείνουν σε δωμάτια με θέα (26%).
  • Να απολαύσουν πρωινό σε μπουφέ (23%).
  • Να κάνουν μία βουτιά επίσκεψη στην πισίνα του ξενοδοχείου (20%).
  • Να απολαύσουν το κρεβάτι του ξενοδοχείου (18%).
  • Να χρησιμοποιήσουν το room service.
  • Να χαλαρώσουν στο δωμάτιο με βελούδινη ρόμπα (13%).

Θέλουν να «αδράξουν τη διαμονή» όσο μπορούν

Οι ταξιδιώτες θα βρουν επίσης τρόπους να «αδράξουν τη διαμονή» όσο μπορούν.

  • Το 24% θα έκαναν αυθόρμητη κράτηση για ένα πολυτελές ξενοδοχείο για διαμονή για το Σαββατοκύριακο (24%).
  • Το 23% θα επωφελούνταν από μια συμφωνία στα μέσα της εβδομάδας σε τοπικό μοντέρνο ξενοδοχείο.

Η αύξηση των αυθόρμητων ταξιδιών

  • Οι ταξιδιώτες θέλουν να είναι ανέμελοι και χαλαροί λαμβάνοντας αυθόρμητες αποφάσεις (32%).
  • Δεν θέλουν να χρειάζεται να σχεδιάζουν και επιλέγουν να κάνουν ότι θέλουν (28%).
  • Λένε «ναι» σε νέες εμπειρίες (24%).