Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις αντιθέσεις τον εναλλακτικό χώρο διαμονής – βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις- που σχετίζεται με το μέγεθος, την ποιότητα και τον αριθμό των κριτικών για τις ιδιοκτησίες, επισημαίνει νέα ανάλυση από το Transparent.

Οι οικοδεσπότες με λιγότερα ακίνητα έχουν υψηλότερα σκορ από κριτικές ανά ιδιοκτησία σε σχέση με αυτούς που διαχειρίζονται πολλά ακίνητα.
Αυτό αποκαλύπτουν τα δεδομένα από τον Ιούλιο των Airbnb, Vrbo, Booking.com και Tripadvisor. Στις τέσσερις πλατφόρμες, οι οικοδεσπότες:

  • Με μία λίστα έχουν μέσο όρο βαθμολογίας κριτικής 4,8 και 18,6 κριτικές ανά καταχώριση.
  • Με περισσότερα από 1.000 ακίνητα έχουν μέσο όρο 4,45 και μόλις 5,3 κριτικές ανά ιδιοκτησία.

Μερικές από τις εξηγήσεις για αυτό είναι αρκετά λογικές. Οι οικοδεσπότες με πολλά ακίνητα είναι πιθανώς επαγγελματικές εταιρείες διαχείρισης που χρησιμοποιούν πολλά κανάλια διανομής για κάθε μονάδα.

Η προσωπική πινελιά των ιδιοκτητών σπιτιών

Το εύρος των μέσων βαθμολογιών αναθεώρησης – από το χαμηλό των 4,45 έως το υψηλό των 4,8 – είναι σχετικά μικρό. Αυτό αποδίδεται εν μέρει στην προσωπική πινελιά που παρέχεται από έναν ιδιοκτήτη σπιτιού.

Ο ιδιοκτήτης που κάνει τα πάντα από μόνος του έχει μια πολύ προσωπική επαφή με τον επισκέπτη.

Αντίθετα, ο μεγάλος διαχειριστής ακινήτων κάνει τα πράγματα πιο βιομηχανικά. Και ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με διαφορετικούς ανθρώπους.

Ο παράγοντας εμπιστοσύνης

“Η λέξη που εμφανίζεται ξανά και ξανά στις συζητήσεις σχετικά με κριτικές που σχετίζονται με τον τομέα των ενοικιάσεων είναι η εμπιστοσύνη, λέει ο Drew Patterson, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Transparent.

Επίσης η μοναδικότητα, το προσωπικό “άγγιγμα” των οικοδεσποτών κ.λπ., σημαίνουν ότι οι κριτικές των προηγούμενων επισκεπτών έχουν επιπλέον επιρροή”.

Τα δεδομένα της Transparent με χαμηλότερες βαθμολογίες επανεξέτασης για ακίνητα από μεγάλες εταιρείες διαχείρισης δείχνουν ότι η τυποποίηση μπορεί να μην είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές.