Επιχειρηματικές δραστηριότητες ύψους 365.950.813 δολαρίων σημείωσε η WTM Africa 2017, καταδεικνύοντας ότι οι εκθέσεις παραμένουν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα για μια βιωματική επιχείρηση στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα, όπου οι αγοραστές εκτιμούν τις διαπραγματεύσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

Επιπλέον, υπογραμμίζεται ότι σε όλο το χαρτοφυλάκιο της WTM το 2016, το ποσό των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν ανήλθε σε απίστευτο ποσό 7 δισ. δολαρίων.

Αναδιαμορφώνοντας την εμπειρία ταξιδιού

Ο Chardonnay Marchesi, διευθυντής χαρτοφυλακίου της Reed Εχηιβιτιονς ‘Africa Travel Week, αποδίδει την επιτυχία της WTM Africa 2017 στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση που έχει γίνει για να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ώριμο για επιχειρηματικές συμφωνίες και για να εξασφαλιστεί ότι οι ανάγκες του αγοραστή και του εκθέτη ικανοποιούνται μέσω μιας εντατικής διαδικασίας ανατροφοδότησης κάθε χρόνο. Στην WTM Africa 2018, εμπειρίες που επικεντρώνονται στις πέντε αισθήσεις της αφής, της γεύσης, της οσμής, της όρασης και της ακοής θα γίνουν αναπόσπαστες στις καινοτομίες που σχεδιάστηκαν για να αναδημιουργήσουν τη συναισθηματική έλξη μιας ποικιλίας ταξιδιωτικών εμπειριών.

Σύμφωνα με το ufi.org, το 80% των επιχειρήσεων συμφωνούν ότι οι πελάτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε εταιρείες με τους συνεργάτες των οποίων συναντήθηκαν με πρόσωπο με πρόσωπο. Παράλληλα, οι επισκέπτες εκτιμούν την άμεση αλληλεπίδραση με την εκθέτρια ομάδα σας που θα τους αφήσει να βιώσουν ό, τι υπάρχει για να μάθουν για το προϊόν σας. Αυτό περιλαμβάνει αποδείξεις προϊόντων, αισθητηριακή δέσμευση με προϊόντα που επιτρέπουν στους επισκέπτες να βλέπουν, να αγγίζουν, να μυρίζουν και να δοκιμάζουν (όπου είναι δυνατόν) το προϊόν σας και να αφήνουν με αναλογικές πληροφορίες τις διαδρομές που μπορούν να εξερευνήσουν μετά την αναχώρησή σας.

Αξιοποίηση της τεχνολογίας

Η τεχνολογία γίνεται ολοένα και πιο σημαντική συνιστώσα των εκθέσεων, με την ψηφιοποίηση του περιεχομένου και τη χρησιμότητα υλικού όπως οι οθόνες αφής και οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των εκθέσεων. Αυτό αποδείχθηκε στην WTM Africa 2017 καθώς συμπεριλήφθηκε ένα ειδικό τμήμα στο showroom για τους παρόχους τεχνολογιών ταξιδιών και με το Travel Tech Show, ένα θεατρικό συνέδριο για το συγκεκριμένο τεχνολογικό περιεχόμενο.

Φέρνοντας τον κόσμο μαζί σε ένα δωμάτιο, διευκολύνοντας τις διεθνείς επιχειρήσεις

Η προσέγγιση στρατηγικών και καλά σχεδιασμένων μηνυμάτων, στόχων και ενεργειών στις εκθέσεις παραμένΕΙ μία από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες για την εμπορία του brand, με πολλούς οργανισμούς να έχουν θετική απόδοση στις επενδύσεις σε χρηματοοικονομικές ικανότητες, εμπορική επωνυμία και δυνατότητες μάρκετινγκ.

Οι εκθέσεις έχουν τη δυνατότητα να φέρουν τον κόσμο μαζί σε ένα δωμάτιο. Κάθε χρόνο, υπάρχουν περίπου 31.000 εκθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με πάνω από 4.4 εκατ. εταιρείες που εκθέτουν.

Τέλος, εκτιμάται ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, εκτιμάται ότι πάνω από 109 δις δολάρια δαπανώνται σε εκθέσεις από επισκέπτες και εκθέτες.