
Όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν προσοχή στην ικανοποίηση των ταξιδιωτών σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Global Business Travel Association (GBTA).
Η μελέτη διεξήχθη σε συνεργασία με την Accor. Αποκάλυψε ότι οι κριτικές πελατών, οι ανέσεις και ο τύπος μάρκας ξενοδοχείων είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία αίτησης για πρόταση στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Κριτική
Κατά τη διεξαγωγή των RFPs, το ήμισυ (50%) των αγοραστών “πάντα” ή “συχνά” ελέγχει κριτικές σε μία από τις τέσσερις πηγές:
-έναν δικτυακό τόπο για καταναλωτών (TripAdvisor),
-το διαδικτυακό εργαλείο ηλεκτρονικής κράτησης,
-τον ιστοχώρο του ξενοδοχείου ή
-τον Intranet ή ένα φόρουμ ταξιδιωτών.
Ωστόσο, μόνο το 29% διερευνά την ικανοποίηση των ταξιδιωτών για προτιμώμενα καταλύματα ή αλυσίδες.
Ανέσεις
Δύο στους τρεις αγοραστές συζητούν για τις ανέσεις “πολύ” (27%) ή “μέτρια” (39%) με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου τους ή τους διαχειριστές λογαριασμών τους.
Τύπος μάρκας
Μια μεγάλη πλειοψηφία (85%) αγοραστών ενδιαφέρεται ή ενδιαφέρεται πολύ για τη σύναψη συμβάσεων με παραδοσιακά εμπορικά σήματα.
Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο που ενδιαφέρεται για μάρκες lifestyle (65%) ή μικρές μπουτίκ μάρκες (58%).
Ωστόσο, τουλάχιστον οι μισοί αγοραστές ενδιαφέρονται να συνάψουν συμβάσεις με κάθε τύπο εμπορικού σήματος.