Όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν προσοχή στην ικανοποίηση των ταξιδιωτών σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Global Business Travel Association (GBTA).

Η μελέτη διεξήχθη σε συνεργασία με την Accor. Αποκάλυψε ότι οι κριτικές πελατών, οι ανέσεις και ο τύπος μάρκας ξενοδοχείων είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία αίτησης για πρόταση στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Κριτική

Κατά τη διεξαγωγή των RFPs, το ήμισυ (50%) των αγοραστών “πάντα” ή “συχνά” ελέγχει κριτικές σε μία από τις τέσσερις πηγές:

-έναν δικτυακό τόπο για καταναλωτών (TripAdvisor),

-το διαδικτυακό εργαλείο ηλεκτρονικής κράτησης,

-τον ιστοχώρο του ξενοδοχείου ή

-τον Intranet ή ένα φόρουμ ταξιδιωτών.

Ωστόσο, μόνο το 29% διερευνά την ικανοποίηση των ταξιδιωτών για προτιμώμενα καταλύματα ή αλυσίδες.

Ανέσεις

Δύο στους τρεις αγοραστές συζητούν για τις ανέσεις “πολύ” (27%) ή “μέτρια” (39%) με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου τους ή τους διαχειριστές λογαριασμών τους.

Τύπος μάρκας

Μια μεγάλη πλειοψηφία (85%) αγοραστών ενδιαφέρεται ή ενδιαφέρεται πολύ για τη σύναψη συμβάσεων με παραδοσιακά εμπορικά σήματα.

Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο που ενδιαφέρεται για μάρκες lifestyle (65%) ή μικρές μπουτίκ μάρκες (58%).

Ωστόσο, τουλάχιστον οι μισοί αγοραστές ενδιαφέρονται να συνάψουν συμβάσεις με κάθε τύπο εμπορικού σήματος.