Η τελευταία προώθηση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης του Bali Hotels Association (BHA) «Εικονική εκστρατεία 60 ημερών» που ξεκίνησε την 1η Μαΐου βρίσκεται στα μισά της διαδρομής της, ενώ η υποστήριξη από τους ταξιδιώτες και τον ταξιδιωτικό κλάδο ήταν πολύ θετική.

Η καμπάνια με 240 δημοσιεύσεις και ιστορίες από ξενοδοχεία και θέρετρα μέσα σε 60 ημέρες, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προώθησης των κοινωνικών μέσων που ονομάζεται «Το Μπαλί είναι η ζωή μου» και θέλει ουσιαστικά να περάσει το μήνυμα στους ταξιδιώτες ότι το Μπαλί τους περιμένει να το επισκεφθούν ξανά.

Προτεραιότητα για το Μπαλί είναι να προσεγγίσει τους Αυστραλούς ταξιδιώτες, οι οποίοι αποτελούσαν την κύρια αγορά μέχρι να ξεσπάσει η κρίση του κορωνοϊού.

Πολλές από τις ιστορίες και τις αναρτήσεις που παρουσιάζονται αφορούν τους ανθρώπους του Μπαλί, τον πολιτισμό, τα υπέροχα ξενοδοχεία και θέρετρα, καθώς και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτά και τον τρόπο προετοιμασίας τους όταν οι επισκέπτες επιστρέφουν στο νησί.