Η πανδημία COVID-19 έχει κάνει τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να ανησυχούν ακόμη περισσότερο για τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο αυτό το Γερμανικό Εθνικό Τουριστικό Συμβούλιο (GNTB) επεκτείνει το πεδίο της καμπάνιας «Feel Good» το 2021.

Το GNTB προωθεί το ευρύ φάσμα βιώσιμων τουριστικών προσφορών του Destination Germany.

Η πρωτοβουλία «Feel Good» απεικονίζει τις διάφορες βιώσιμες τουριστικές προσφορές σε όλη τη χώρα.

Παράλληλα παρέχει οδηγίες για το πώς μπορείτε να επισκεφθείτε τα φυσικά τοπία, τα αστικά αξιοθέατα και τα ιστορικά αξιοθέατα για τα οποία η Γερμανία είναι δημοφιλής.

Η εκστρατεία GNTB περιλαμβάνει μια επιλογή πόλεων, περιοχών και παρόχων διαμονής που έχουν δεσμευτεί ιδιαίτερα για την αειφορία στον τουρισμό.

Η καμπάνια «Feel Good» παρουσιάζει συγκεκριμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες που φέρνουν στη ζωή βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες στον προορισμό.

Αυτές οι εμπειρίες επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να αλληλεπιδράσουν με τους ντόπιους και να ανακαλύψουν την αειφορία από πρώτο χέρι.

Για το σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί τέσσερα σύνολα για να περιγράψουν καλύτερα τις προσφορές:

  • «Υπαίθριες δραστηριότητες».
  • «Εκπαίδευση και εμπειρίες».
  • «Υπεύθυνη απόλαυση».
  • «Βιώσιμες εμπειρίες σε πόλεις και πόλεις».