Με στόχο την προβολή της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη μικρή αλλά ιδιαίτερα δυναμική αγορά του Λουξεμβούργου, ιδιαίτερα κατά την περίοδο των προ-κρατήσεων, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών συμμετείχε σε επαγγελματικό B2B workshop, που διοργανώθηκε στο Λουξεμβούργο την προηγούμενη εβδομάδα αποκλειστικά για την προβολή της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της χώρας αυτής.
Το Λουξεμβούργο κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στην Ευρώπη, με τη μέση δαπάνη κατ’ άτομο ανά ταξίδι να ανέρχεται στα 2.800 ευρώ.
Σχεδόν το 83% των κατοίκων, άνω των 15 ετών, ταξιδεύουν τέσσερις φορές το χρόνο διαμένοντας στον προορισμό τους κατά μέσο όρο επτά ημέρες.
Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση των προτιμήσεών τους στην κατηγορία καλοκαιρινών διακοπών με αεροπλάνο, με την Κρήτη, την Ρόδο, την Κέρκυρα και την Κω να συνδέονται απευθείας με το Λουξεμβούργο, μέσω της αεροπορικής εταιρείας Luxair, ενώ η Aegean Airlines έχει πτήσεις για την Αθήνα, απ’ όπου διασυνδέονται πολλοί ελληνικοί προορισμοί.
Κατά τη διάρκεια του workshop, οι 60 τουριστικοί πράκτορες, T.Os και εκπρόσωποι τοπικών ΜΜΕ που συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κα Ελένη Σκαρβέλη, τον εντεταλμένο Σύμβουλο Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, κο Κυριάκο Κώτσογλου, την εκπρόσωπο του Τμήματος Τουρισμού, κα Ελένη Βουγιουκαλάκη, καθώς και στελέχη αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχειακών αλυσίδων για τους παραδοσιακούς και νέους ελληνικούς προορισμούς, τον τουρισμό πολυτελείας, τη χρονική παράταση της αεροπορικής σύνδεσης Λουξεμβούργου-Αθήνας και τα νέα «εργαλεία πρακτόρευσης» των ξενοδοχειακών αλυσίδων στη χώρα μας.
Στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεών της στην αγορά του Λουξεμβούργου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών προγραμματίζει, εξάλλου, για τον Μάιο του 2020 την υλοποίηση ταξιδίου εξοικείωσης (fam trip) στην Κρήτη για έξι Λουξεμβούργιους τουριστικούς πράκτορες, σε συνεργασία με την Aegean Airlines και την Περιφέρεια Κρήτης.