Ο αριθμός των γυναικών backpacker που επιλέγουν να ταξιδέψουν σόλο στον πλανήτη έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε μόλις τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση “Evolution of Hostel Traveller “της Hostelworld.
Τα στοιχεία του Hostelworld αποκάλυψαν ότι οι γυναίκες ταξιδεύουν σε παγκόσμιο επίπεδο ολοένα και περισσότερο σόλο, με τον αριθμό των σόλο γυναικείων κρατήσεων να αυξάνεται κατά 88% από το 2015.
Οι Αμερικανίδες οδηγούν τα σόλο ταξίδια παγκοσμίως
Οι Αμερικανίδες backpacker είναι αυτές που πρωταγωνιστούν στα σόλο ταξίδια 20% και ακολουθούν οι Γερμανίδες 11% και οι γυναίκες από το Ηνωμένο Βασίλειο 10%.
Στους κορυφαίους προορισμούς η Ελλάδα
Παρόλο που η Ευρώπη είναι δημοφιλής στους σόλο ταξιδιώτες, υπάρχει αύξηση 230% στις νεότερες γενιές για ταξίδια στην Αφρική, ενώ οι δοκιμασμένες διαδρομές backpacker μειώνονται σε δημοτικότητα στους ταξιδιώτες Gen Z.
- Ένας στους πέντε ταξιδιώτες Millennials (18%) και Gen Z (21%) ανέφεραν ότι θα ήθελαν να εξερευνήσουν την Ευρώπη και ότι θέλουν να επισκεφθούν χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Προορισμοί με υψηλότερη αύξηση στην επιθυμία για επίσκεψη
- Τζαμάικα +67%
- Ισλανδία +50%
- Φίτζι +50%
- Ρουμανία +50%
- Χιλή +50%
- Βραζιλία +44%
- Νορβηγία +44%
- Ελλάδα +43%
- Παραγουάη +33%
- Κολομβία +33%
Οι αλλαγές στις συνήθειες των backpacker ταξιδιωτών
Σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση κατά 85% στους backpacker ταξιδιώτες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στον εθελοντισμό ενώ ταξιδεύουν σε σχέση με πριν από 20 χρόνια.
Η νυχτερινή ζωή εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό μέρος της εμπειρίας του backpacking, αλλά δεν είναι προτεραιότητα.
- Οι ταξιδιώτες θέλουν να ζήσουν μία εμπειρία ζωής (34%), να απολαύσουν τον πολιτισμό (49%), ενώ μόνο ένα 17% αναζητά την νυχτερινή ζωή.
Οι νέοι έλκονται από τις δωρεάν υπηρεσίες σε hostels
Το Hostelworld διαπίστωσε ότι οι Αμερικανοί Millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για καταλύματα που προσφέρουν κοινωνικές, φιλικές προς το περιβάλλον λειτουργίες, σε σύγκριση με τις άλλες γενιές ταξιδιωτών.
- Τα hostels επιλέγουν τώρα πια για την διαμονή τους στις προγραμματισμένες διακοπές νέοι ενήλικες και όχι μόνο φοιτητές.
- Περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε (81%) ταξιδιώτες επέλεξαν να μείνουν στις διακοπές τους σε hostel.
Ένας ισχυρός παράγοντας ελκυστικότητας είναι οι δωρεάν υπηρεσίες που προσφέρουν τα hostels στους καλεσμένους τους.
- Ένας στους πέντε (21%) λένε ότι έλκονται από τις δωρεάν υπηρεσίες.
- Από την γιόγκα έως τα μαθήματα τοπικής μαγειρικής, η σημασία των ελεύθερων κοινωνικών εμπειριών σε ξενώνες έχει αυξηθεί κατά 25% για τους backpackers.