Η Ελλάδα συγκαταλέγεται στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς των Αμερικανών για το 2024.

Το Μεξικό, ο Καναδάς και η Γαλλία αναδείχθηκαν φαβορί, καταλαμβάνοντας ποσοστό 42% το κάθε ένα.

Ακολουθεί η Ισπανία με 40%, με την Ιταλία στο 32% και την Ελλάδα με 21%.

Ποιες χώρες θέλουν να επισκεφθούν με βάση την ιστορία τους

Η Αρχαία Αίγυπτος και η Αμερικανική Επανάσταση ήταν στην κορυφή της λίστας με τις ιστορικές περιόδους που επιθυμούσαν να επισκεφτούν οι ταξιδιώτες (46%).

Η Χρυσή Εποχή της Ελλάδας (40%) και η Εποχή των Βίκινγκς (38%) ακολούθησαν από κοντά.

Τρεις στους 10 θα ήθελαν να επισκεφτούν την Ιταλία της Αναγέννησης (30%), ενώ το 28% ενδιαφέρθηκε να εξερευνήσει την Ευρώπη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Οι Αμερικανοί, κατά μέσο όρο, σχεδιάζουν να επισκεφθούν τέσσερις διαφορετικούς προορισμούς το 2024.

Τρία στα δέκα άτομα στοχεύουν να γίνουν «έμπειροι ταξιδιώτες» το επόμενο έτος, εστιάζοντας στη μάθηση και στις ξεναγήσεις, σύμφωνα με την νέα έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς.

Διεξήχθη από το OnePoll για λογαριασμό της YMT Vacations, αποκαλύπτοντας ότι το 51% των ερωτηθέντων αναζητά χαλαρές διακοπές, το 43% δίνει προτεραιότητα στην πολιτιστική εξερεύνηση και το 38% ανυπομονεί να επισκεφτεί ιστορικούς χώρους.

Μεταξύ των ερωτηθέντων, το 25% εξέφρασε την επιθυμία να εξερευνήσει νέα και άγνωστα μέρη. Από την άλλη πλευρά, το 23% εξέφρασε την προτίμηση για επίσκεψη σε μέρη που είναι ήδη εξοικειωμένοι.

Πως επιλέγουν προορισμό

Κατά την επιλογή ενός νέου προορισμού, η φυσική ομορφιά και τα τοπία βρέθηκαν να είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες (58%), ενώ ακολουθούν στενά τα ιστορικά αξιοθέατα (50%).

Οι ερωτηθέντες είπαν ότι τα ταξίδια τους βοηθούν να αισθάνονται έμπνευση (47%) και σύνδεση (46%).

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι το 51% των ερωτηθέντων αναζητά χαλαρές διακοπές, το 43% δίνει προτεραιότητα στην πολιτιστική εξερεύνηση και το 38% ανυπομονεί να επισκεφτεί ιστορικούς χώρους.

Η έρευνα ανέδειξε επίσης την επίδραση των τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών στις ταξιδιωτικές επιλογές.

Το 44% παραδέχτηκε ότι οι τηλεοπτικές εκπομπές παίζουν ρόλο στη λήψη των ταξιδιωτικών τους αποφάσεων, με τις «Emily in Paris» (21%) και «The White Lotus» (16%) να είναι δημοφιλείς επιλογές.

Οι ταινίες είχαν επίσης επιρροή (36%), με το “Triangle of Sadness” (16%) και το “Top Gun: Maverick” (13%) να αναφέρονται ως αξιόλογες ταινίες.

Τι είδους τύποι θέλουν να γίνουν οι ταξιδιώτες το 2024

  • Έμπειρος ταξιδιώτης – 37%
  • Χαλαρός ταξιδιώτης – 29%
  • Ταξιδιώτης που αναζητά την περιπέτεια – 17%
  • Λάτρης της μαγειρικής – 5%
  • Λάτρης της ευεξίας – 4%
  • Νοσταλγικός ταξιδιώτης – 3%
  • Ταξιδιώτης με οικολογική συνείδηση – 3%