Ανερχόμενη τάση στα ταξίδια αποτελεί η εξατομίκευση. Μάλιστα αφορούν σε όλο το φάσμα του ταξιδιού. Από τη μεταφορά και τη διαμονή μέχρι την επιλογή δραστηριοτήτων ανάλογα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών.

Ποια όμως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ;

-Σύμφωνα με τη Google, το 57% των τουριστών πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να εξατομικεύουν την αγοραστική τους εμπειρία, με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις, τις συμπεριφορές τους και τις παρελθούσες επιλογές. Παράλληλα, το 36% των πελατών είναι πιο πιθανό να πληρώσουν υψηλότερη τιμή για ταξιδιωτικές εμπειρίες με βάση τα δικά τους προφίλ συμπεριφοράς.

-Σύμφωνα με στοιχεία της Saber το 83% των πελατών περιμένουν την παροχή πληροφοριών και προϊόντων με βάση τις προσωπικές τους προτιμήσεις.

-Σύμφωνα με την Evergage το 96% των επιχειρηματικών στον τουριστικό κλάδο πιστεύει ότι η εξατομίκευση βελτιώνει τις σχέσεις των πελατών. Αντίθετα, το 88% εξ αυτών έχει παρατηρήσει σημαντική βελτίωση στις επιχειρήσεις του χάρη σε αυτές τις πελατοκεντρικές δράσεις.

-Ωστόσο, μόνο το 31% των επιχειρηματιών πιστεύει ότι η τουριστική και ταξιδιωτική βιομηχανία εφαρμόζει αποτελεσματικά τους μηχανισμούς εξατομίκευσης. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο βελτίωσης σε μια τέτοια δυναμική και υγιή βιομηχανία.