Το 93% των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν προσωποποιημένες στρατηγικές μάρκετινγκ αύξησαν τα έσοδά τους πέρυσι.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη των Monetate και WBR Research που βασίστηκε σε έρευνα 600 στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.

  • Το 77% των επιχειρήσεων είχε τεκμηριωμένη στρατηγική εξατομίκευσης.
  • Το 74% είχε έναν ειδικό προϋπολογισμό για το κομμάτι της εξατομικευμένης στρατηγικής.

Τα εμπορικά σήματα που έχουν υπερβεί τους στόχους των εσόδων τους δημιουργούν εξατομικευμένα οικονομικά κίνητρα για τις εταιρείες τους κατά 50% πιο συχνά από αυτές που δεν πραγματοποίησαν τους οικονομικούς τους στόχους.