Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Radisson Hotel Group και το PPHE Hotel Group επιταχύνουν την παγκόσμια ανάπτυξη της premium μάρκας lifestyle art’otel.

Σκοπεύουν να συνδυάσουν την premium lifestyle μάρκα PPHE και τις πλατφόρμες τεχνολογίας και διανομής, τα προγράμματα ανταμοιβής, την κλίμακα και τις αναπτυξιακές φιλοδοξίες του Radisson Hotel Group.

Η συμφωνία δίνει στη Radisson δέκα διαφορετικά εμπορικά σήματα κάτω από μια ενιαία ομπρέλα.

Μετά το άνοιγμα ενός art’otel στο Battersea Power Station του Λονδίνου, το πρόγραμμα 400 εκατομμυρίων ευρώ της μάρκας περιλαμβάνει νέα ανοίγματα στο Ζάγκρεμπ, τη Ρώμη και το Hoxton του Λονδίνου, καθώς και πολλά επιπλέον έργα υπό εξέταση σε κοσμοπολίτικες πόλεις-κλειδιά.

Τα ακίνητα στο Βερολίνο και την Κολωνία βρίσκονται σε διαδικασία επανατοποθέτησης, ενώ η μάρκα διαθέτει ήδη ένα ακίνητο στο Άμστερνταμ.

 

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα προσθέσουμε το premium lifestyle brand art’otel στο χαρτοφυλάκιό μας, αναγνωρίζοντας τη δύναμη του σημερινού χαρτοφυλακίου και του αγωγού, δήλωσε ο Federico Gonzalez, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group.

Στόχος μας είναι να ξεκλειδώσουμε τις δυνατότητες της μάρκας αξιοποιώντας την ισχυρή υποδομή διανομής και υποστήριξης που διαθέτουμε, αναπτύσσοντας παράλληλα τη μάρκα σε κορυφαίες αγορές σε όλο τον κόσμο».

Από την πλευρά του ο Boris Ivesha, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PPHE υπογράμμισε ότι «η μάρκα art’otel επικεντρώνεται γύρω από προσεκτικά σχεδιασμένα εμβληματικά ξενοδοχειακά καταλύματα, το καθένα με την υπογραφή ενός καλλιτέχνη και μεγάλη έμφαση στην επιμέλεια εκθέσεων, εκδηλώσεων και εγκαινίων, σε συνδυασμό με εξαιρετικές υπηρεσίες και εστιατόρια και μπαρ προορισμού.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον όμιλο Radisson Hotel Group, αξιοποιώντας την 20ετή συνεργασία μας, παρέχοντάς μας πρόσβαση στις τεχνολογικές τους πλατφόρμες, στα ισχυρά προγράμματα ανταμοιβών και στην τεχνογνωσία ανάπτυξης σε αγορές που στοχεύουν στην ανάπτυξη του art’otel».