Το 79% των καταναλωτών σε κορυφαίες εξερχόμενες αγορές θα κλείσουν ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 24 μήνες. Αντίθετα μόλις το 45% θα κάνει κράτηση για επαγγελματικό ταξίδι.

Μάλιστα, το 69% των ερωτηθέντων προτιμούν ευρωπαϊκούς προορισμούς για το επόμενο ταξίδι αναψυχής τους όταν αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Φαίνεται πως παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και τα lockdown από την πανδημία, οι καταναλωτές στις κορυφαίες παγκόσμιες εξερχόμενες χώρες ετοιμάζονται να κλείσουν ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικών ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων και μικρών αποστάσεων.

Αυτό προέκυψε από νέα έρευνα καταναλωτών για τα διεθνή που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Kaleido Intelligence.

Σε αυτή συμμετείχαν 1.500+ ερωτηθέντες σε 10 κορυφαίες αγορές εξερχόμενων ταξιδιών: Αυστραλία | Βραζιλία | Κίνα | Γαλλία | Γερμανία | Ινδία | Ιταλία

Τι θα ζωντανέψει τα ταξίδια

Τα διαβατήρια εμβολιασμού και η μείωση των κρουσμάτων COVID σε ταξιδιωτικούς προορισμούς είναι το κλειδί για την αναβίωση των ταξιδιών.

Το 54% και το 60% των ερωτηθέντων αντίστοιχα ανέφεραν αυτούς τους παράγοντες ως πολύ ή εξαιρετικά σημαντικούς παράγοντες πίσω από την ενίσχυση των ταξιδιωτικών τους προθέσεων.

Προγραμματισμένα ταξίδια τους επόμενους 24 μήνες ανά χώρα προέλευσης

Χώρα Ταξίδια αναψυχής Επαγγελματικά ταξίδια
Κίνα 93% 77%
ΗΑΕ 89% 62%
Μεγάλη Βρετανία 85% 24%
Bραζιλία 83% 58%
Ινδία 79% 63%
Ιταλία 79% 41%
Αυστραλία 78% 19%
Γερμανία 76% 41%
ΗΠΑ 69% 31%
Γαλλία 62% 35%

 

  • Ταξίδια μεγάλων αποστάσεων για επανεκκίνηση τους επόμενους 24 μήνες, καθώς το 40% αναμένεται να κλείσει προορισμούς ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων. Εν τω μεταξύ, το 26% θα κάνει κράτηση για συνδυασμούς προορισμών μεγάλων και μικρών αποστάσεων.
  • Η εισαγωγή των διαβατηρίων εμβολίων θεωρήθηκε πολύ ή εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας από το 54% των ερωτηθέντων για να αυξήσει τον αριθμό των ταξιδιών στο εξωτερικό.
  • Η μεγαλύτερη ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια ήταν μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών. Το 77% αναμένει να κλείσει ένα ταξίδι τους επόμενους 24 μήνες, με μεγάλη ζήτηση για συμμετοχή σε συνέδρια και εκδηλώσεις, ακολουθούμενη από αυξημένες διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες.
  • Τα ταξίδια για διακοπές ή η επίσκεψη στην οικογένεια βρέθηκε ότι ήταν ο μεγαλύτερος λόγος για σχεδόν το 52% των Αμερικανών ερωτηθέντων να ταξιδέψουν περισσότερο στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, οι ανησυχίες για την ασφάλεια και ο δισταγμός να ταξιδέψουν σε χώρες με υψηλό επίπεδο μόλυνσης είναι τα μεγαλύτερα εμπόδια για τα ταξίδια μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών.
  • Το 27% των εξερχόμενων ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου προτιμούν ευρωπαϊκούς προορισμούς, με το 23% να επιλέγει προορισμούς της Βόρειας και Λατινικής Αμερικής μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.
  • Η μείωση του COVID-19 σε προορισμούς και η καθιέρωση διαβατηρίων εμβολίων διαπιστώθηκε ότι είναι οι δύο κορυφαίοι παράγοντες υψηλής σημασίας που απαιτούνται για την αύξηση των διεθνών ταξιδιών.