Με την Κίνα να είναι η πλουσιότερη χώρα του κόσμου σε ΑΕΠ και με μια όλο και πιο εύπορη μεσαία τάξη, συχνά πρόθυμη να δαπανήσει υψηλά χρηματικά ποσά στην αγορά αγαθών πολυτελείας στο εξωτερικό, οι προορισμοί σε όλο τον κόσμο μάχονται σκληρά για να προσελκύσουν την ταχέως αναπτυσσόμενη τουριστική Yuan.

Η Ευρώπη έχει γνωρίσει εντυπωσιακή ανάπτυξη στον τουρισμό από την Κίνα, και τώρα αποτελεί τον κύριο προορισμό για τους Κινέζους επισκέπτες έξω από την Ασία και το πώς αυτή η θέση μπορεί να διατηρηθεί και να ενισχυθεί είναι ένα θέμα σοβαρής συζήτησης της τουριστικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, στη σύνοδο κορυφής ΕΕ-Κίνας τον Ιούλιο, ο Πρόεδρος Jean-Claude Juncker ανακοίνωσε ότι το 2018 θα είναι το έτος τουρισμού ΕΕ-Κίνας.

Αυτό παρέχει μια μοναδική ευκαιρία για τις τουριστικές επιχειρήσεις της ΕΕ να διερευνήσουν και να κατανοήσουν την κινεζική αγορά. Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Μονάδα Τουρισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής παρουσίασε αρκετές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην προσέλκυση Κινέζων τουριστών προς την ΕΕ.

Σε αυτές περιλαμβάνεται το project για την Παγκόσμια Γέφυρα Τουρισμού, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει του οποίου είναι η φιλοξενία 100 ευρωπαίων προμηθευτών τουρισμού το Μάιο του 2017, οι οποίοι θα συναντηθούν με αντίστοιχο αριθμό κινεζικών εξαγωγικών φορέων.

Αυτή η εκδήλωση δικτύωσης θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την έκθεση ITB της Κίνας στη Σαγκάη και θα ακολουθείται από μια παρόμοια εκδήλωση στην Παγκόσμια Ευρωπαϊκή Αγορά  της ETOA το Νοέμβρη του 2017, όπου 100 κινεζικές εξαγωγικές επιχειρήσεις θα μιλήσουν για να ορίσουν ευρωπαίους προμηθευτές.

Αυτές οι  B2B εκδηλώσεις θα υποστηρίζονται από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα έρευνας και διαδικτυακών σεμιναρίων, τα οποία στοχεύουν στη βελτίωση της ευαισθητοποίησης της ευρωπαϊκής τουριστικής κοινότητας προς τις απαιτήσεις και τη συμπεριφορά των κινέζων ταξιδιωτών.

Μιλώντας πρόσφατα σε βρετανικό μέσο ενημέρωσης ο Tom Jenkins, διευθύνων σύμβουλος της ETOA, την ευρωπαϊκή ένωση για τον τουρισμό, ανέφερε ότι οι Κινέζοι τουρίστες έψαχναν για δρομολόγια τα οποία να περιλαμβάνουν περισσότερες από μία χώρες.

Επιπλέον πρόσθεσε ότι πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στην Κίνα η διείσδυση των smartphones αγγίζει το 100%. Οι ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να ασχοληθούν με τις νέες μεθόδους διανομής και να βρουν τρόπους με τους οποίους οι Κινέζοι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν τις πληρωμές τους, οι οποίες φυσικά πρέπει να συμπεριλαμβάνουν την πληρωμή μέσω  smartphone”.