Οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες απαιτούν όλο και περισσότερες εξατομικευμένες προσφορές, γεγονός που ανάγκασε το 37% των διευθυντικών στελεχών να βελτιώσουν και να αυξήσουν τον προγραμματισμό στα ταξίδια τους σύμφωνα με ερευνητική μελέτη της American Express Global Business Travel και της Ένωσης Εταιρικών Ταξιδίων
Πιο αναλυτικά στη μελέτη, με τίτλο «Εξισορροπώντας τα εργαλεία για τα επαγγελματικά ταξίδια και την πολιτική προς το συμφέρον της εμπειρίας του ταξιδιώτη» αποκαλύπτει ότι η ποιότητα ζωής και η αυτονομία κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών αποτελούν στοιχεία που εκτιμώνται ιδιαιτέρως από τους ταξιδιώτες, που μπορούν να μεταφραστούν σε «πραγματικές ευκαιρίες εξοικονόμησης κόστους».
Σύμφωνα με τη μελέτη το 32% των travel managers κατέγραψε αύξηση στη ζήτηση για διαμονή σε ξενοδοχειακές αλυσίδες τους τελευταίους μήνες, ενώ το 22% έκανε αναζήτηση για διαμονή τύπου airbnb.
Από την άλλη πλευρά, το 61% των διευθυντών που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι η καλύτερη τεχνολογική αναζήτηση των ταξιδιωτών οδήγησε στην καλύτερη διαχείριση του ταξιδιού τους.
Στην πραγματικότητα, το 38% πιστεύει ότι τα ταξιδιωτικά προγράμματα είναι «πολύ περιορισμένα» από την άποψη των επιλογών και προσφορών, ενώ το 20% αναφέρει ότι η πρόσβαση σε πολλαπλές μεθόδους κράτησης μπορεί να βελτιώσει αυτά τα προγράμματα.
Η ασφάλεια παραμένει προτεραιότητα
Σχεδόν οι μισοί (46%) των travel manager υποστηρίζουν ότι έχουν δει μια αύξηση στις έρευνες για θέματα ασφαλείας, παρόλο που το ποσοστό παραμένει κάτω από το 65% που καταγράφηκε το 2016. Παρά το γεγονός ότι η ανησυχία για την προσωπική ασφάλεια φαίνεται να χάνει σταδιακά την αίγλη της, τα στοιχεία παραμένουν σημαντικά, σύμφωνα με την παρούσα έκθεση.
Από την άποψη της καινοτομίας και των τεχνολογικών αλλαγών, λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων στην έρευνα (36%) ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να αναβαθμιστούν τεχνολογικά .