Το 2019 φαίνεται να είναι το έτος της «ζωντανής στιγμής» της Gen Z. Η νεότερη γενιά των Βρετανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει περισσότερα σύντομα διαλείμματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη το 2019 από ότι πέρσι, γεμάτα στιγμές και εμπειρίες.

Αυτό δήλωσαν σε έρευνα της YouGov -με 2.000 άτομα- ταξιδιώτες ηλικίας 18-24 ετών τον περασμένο μήνα σε ποσοστό 24% έναντι 18% πέρυσι.

Παράγοντες που προγραμματίζουν το ταξίδι

Οι σημαντικότεροι παράγοντες κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού των  Gen Z με βάση τις διακοπές και την εμπειρία, είναι:

  • Βλέποντας νέους προορισμούς που δεν έχουν ξαναεπισκεφθεί (60%)
  • Η ευκαιρία να χαλαρώσουν (54%)
  • Αξιοθέατα και ξεκούραση βλέποντας ένα πολιτιστικό ορόσημο (49%)
  • Καλή σχέση αξίας-τιμής (40%)
  • Τρώγοντας τοπικές λιχουδιές ή να επισκεφθούν ένα συγκεκριμένο εστιατόριο (37%)
  • Ο καιρός (33%)
  • Έχοντας μια περιπέτεια ή βιώνοντας δραστηριότητα ενώ μακριά, όπως το σκι, η πεζοπορία ή το σέρφινγκ (32%)
  • Να μπορεί να δημοσιεύει συχνές φωτογραφίες ταξιδιωτών στα κοινωνικά μέσα (16%)
  • Βιώνοντας την πολυτέλεια (16%)
  • Συμμετοχή σε πολιτιστική παράσταση ή εκδήλωση (15%)