Η Ιαπωνία η «χώρα του ανατέλλοντος ήλιου» είναι έτοιμη να λάμψει και στον τομέα MICE. Ένα προϊόν που προετοιμάστηκε για παγκόσμιο δυναμικό.

Καθώς πλησιάζουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2020 στο Τόκιο, η Ιαπωνία βρίσκεται στο παγκόσμιο προσκήνιο.

Αυτό δεν είναι και τόσο καινούργιο για τη χώρα. Το 2018, καταγράφηκαν περισσότεροι από 31 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες.
Πρόκειται για τον υψηλότερο ετήσιο αριθμό στην ιστορία της χώρας. Και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί την επόμενη δεκαετία.

Η κουλτούρα της Ιαπωνίας (“omotenashi”) και η αυξανόμενη φήμη της για την καινοτομία, την έχουν απογειώσει. Έχουν κάνει τη χώρα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του G7. Ως τον ιδανικό προορισμό για επιχειρηματικές εκδηλώσεις.

Η Ιαπωνία συμβολίζει την ιδέα της “ανεπιτήδευτης και γνήσιας υπηρεσίας”, στην παγκόσμια βιομηχανία MICE.

Σύμφωνα με έρευνα για τους ξένους τουρίστες στην Ιαπωνία, το 93% δήλωσε ότι θα ήθελε να ξαναεπιστρέψει.

Η Ιαπωνία έχει ασύγκριτους συγκοινωνιακούς κόμβους και μια συνεχώς εξελισσόμενη ξενοδοχειακή βιομηχανία. Δεν υπάρχει έλλειψη πολυ-λειτουργικού χώρου και είναι μία ιδανική επιλογή για τη διοργάνωση εκδηλώσεων.
Οι παγκόσμιες μάρκες φιλοξενίας έχουν επενδύσει στη διοργάνωση εκδηλώσεων παγκόσμιας κλάσης. Ιδιαίτερα, κοντά σε τουριστικά αξιοθέατα. Όπως το χιονισμένο Sapporo, το μαγευτικό Mount Hiei στη Shiga και οι βουδιστικοί ναοί.

Σημαντικό για κάθε προορισμό MICE είναι ο σωστός συνδυασμός αξιοθέατων, ανέσεων και γαστρονομίας. Αυτά συμβάλλουν στην αύξηση των συμμετεχόντων στην εκδήλωση.

Το Τόκιο διαθέτει περισσότερα εστιατόρια τριών αστέρων Michelin από οποιαδήποτε άλλη πόλη του κόσμου.
Το ramen και το σούσι είναι τα πιο αναγνωρισμένα παραδείγματα της ιαπωνικής κουζίνας. Αλλά, η εξερεύνηση του τοπίου των τροφίμων προσελκύει το ενδιαφέρον ξένων τουριστών.

Το Γραφείο Συνεδρίων της Ιαπωνίας, εργάζεται για την προώθηση της Ιαπωνίας. Για να εδραιωθεί ως καινοτόμος και συναρπαστικός προορισμός διοργάνωσης διεθνών MICE.

Το σύνθημα “Ιαπωνία, συναντήσεις και εκδηλώσεις, νέες ιδέες ξεκινούν εδώ”, δεν είναι τυχαίο. Βασίζεται στην ουσία του γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να την επιλέγουν για τις συναντήσεις τους.
Η Ιαπωνία φέρνει τους επισκέπτες της σε επαφή με τη φαντασία, τη δημιουργικότητα του λαού και του πολιτισμού της. Έτσι οι συμμετέχοντες, εμπνέονται για τη μελλοντική ανάπτυξη των επιχειρήσεων.