H Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) του Ηνωμένου Βασιλείου προειδοποίησε την Intercontinental Hotels Group (IHG) ότι η εγγύηση των τιμών της για το Holiday Inn Express είναι παραπλανητική και της ζητά να καταστήσει σαφέστερους τους όρους και τις προϋποθέσεις της.

Όπως αναφέρει στην επίσημη σελίδα της η ASA, ένας πελάτης της παραπονέθηκε ότι η IGH αρνήθηκε να του επιστρέψει την Εγγύηση Καλύτερης Τιμής για το Holiday Inn Express στο Nine Elms. Συγκεκριμένα η διαφήμιση στον ιστότοπο www.ihg.com για το Holiday Inn Express στο Nine Elms στις 15 Μαΐου, περιελάμβανε το κείμενο “Σας υποσχόμαστε τη χαμηλότερη διαθέσιμη τιμή στο διαδίκτυο ή αν βρείτε χαμηλότερη θα σας δώσουμε πέντε φορές τους βαθμούς του IHG Rewards Club, μέχρι το ανώτατο όριο των 40.000 βαθμών”.
Ωστόσο, ο πελάτης βρήκε φθηνότερο δωμάτιο, αλλά δεν μπόρεσε να διεκδικήσει την επιστροφή χρημάτων και πρόσθετους βαθμούς.
Η Intercontinental απάντησε ότι σύμφωνα “με την Εγγύηση Καλύτερης Τιμής της, αν ένας επισκέπτης κλείσει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου απευθείας με το IHG και μέσα σε 24 ώρες από την κράτηση, βρήκε χαμηλότερη τιμή online για το ίδιο δωμάτιο ξενοδοχείου, αριθμό επισκεπτών και ημερομηνίες κράτησης, τότε θα πληρώσουν το χαμηλότερο επιτόκιο της διανυκτέρευσης στο ξενοδοχείο και θα δώσουν στους φιλοξενούμενους πέντε φορές τα σημεία του IHG Rewards Club, μέχρι το ανώτατο όριο των 40.000 μονάδων”.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να αποδείξουν ότι είχαν κάνει κράτηση με την χαμηλότερη διαθέσιμη τιμή στον ιστότοπο της IHG και ότι η χαμηλότερη τιμή σε ιστότοπο εκτός IHG ήταν διαθέσιμη για κράτηση κατά τη στιγμή της επαλήθευσης της ίδιας της IHG, την οποία θα πραγματοποιήσει εντός 24 ωρών από τη στιγμή που θα έρθει σε επαφή με έναν επισκέπτη σχετικά με την αξίωση.
Διευκρίνισε ότι για να επαληθεύσουν την αξίωση θα πραγματοποιούσαν μια δοκιμαστική κράτηση για το συγκεκριμένο δωμάτιο. Και δεν θα δεχόταν αποδείξεις από τους πελάτες για το ότι το δωμάτιο ήταν διαθέσιμο φθηνότερα.
Η IHG ανέφερε ότι οι τιμές των ξενοδοχείων με εμπορικό σήμα IHG σε ιστοσελίδες τρίτων τοποθετήθηκαν ανεξάρτητα από τις εν λόγω ιστοσελίδες και ότι δεν διαθέτει κανένα έλεγχο επί των τιμών αυτών.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων υποστηρίζει πως “επειδή οι όροι της προσφοράς δεν είχαν γίνει αρκετά σαφείς και επειδή η διαφήμιση υπονοούσε ότι οι καταναλωτές είχαν εγγύηση ότι δεν θα πληρώσουν περισσότερα κρατώντας το ίδιο δωμάτιο του ξενοδοχείου στην ιστοσελίδα του IHG απ ‘ότι θα το έκαναν αλλού, κι αυτό δεν συνέβει, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική.
Είπαμε στην Intercontinental Hotels Group να μην ισχυρίζεται ή να υπονοεί ότι είναι εγγυημένο για τους καταναλωτές πως δεν θα πληρώσουν περισσότερα παρακρατώντας το ίδιο δωμάτιο του ξενοδοχείου στην ιστοσελίδα της IHG απ ότι θα το είχαν κάνει αλλού”.