Μια διαφημιστική εκστρατεία, στόχος της οποίας είναι η προσέλκυση των τουριστών στα εξωτικά νησιά της δημοφιλούς συμπλέγματος όταν κοπάσει η πανδημία, ξεκίνησε ο Οργανισμός Τουρισμού της Καραϊβικής.

«Συνεργαζόμαστε με τις χώρες-μέλη μας στην καμπάνια #CaribbeanDreaming, με την οποία ζητούμε από τους δυνητικούς επισκέπτες μας να μείνουν στο σπίτι και να παραμείνουν ασφαλείς, διαβεβαιώνοντάς τους παράλληλα ότι όταν είναι ασφαλές να ταξιδέψουν ξανά, θα είμαστε έτοιμοι να τους καλωσορίσουμε», δήλωσαν οι επικεφαλής της καμπάνιας. «Είναι μια απλή καμπάνια. Το περιεχόμενο είναι χαλαρωτικό και επικεντρώνεται σε εικόνες και βίντεο, χωρίς να προωθεί φεστιβάλ ή μεγάλες συγκεντρώσεις, αφού σεβόμαστε το μήνυμα για κοινωνική απόσταση».

Το hashtag #CaribbeanDreaming προωθείται μέσω των sites του Οργανισμού Τουρισμού της Καραϊβικής καθώς και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παρακινεί τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να σχεδιάσουν τις διακοπές των πελατών τους.

«Δημιουργήσαμε επίσης μια σειρά podcast (ψηφιακά ηχητικά αρχεία) με τίτλο, COVID-19: The Unwanted Visitor, που εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο ο τουρισμός της Καραϊβικής μπορεί να αντιμετωπίσει την πανδημία και να ανακάμψει.