Νέα στρατηγική μάρκετινγκ με έμφαση στον γαστροτουρισμό ανακοίνωσαν οι αρχές της Κολομβίας με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στη χώρα. Η εν λόγω στρατηγική ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Εμπορίου κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Τροφίμων και Ρούμι και εστιάζει στην προώθηση της πλούσιας κουζίνας και των τοπικών παραδοσιακών πιάτων της Κολομβίας.
Στόχος της νέας καμπάνιας είναι να προσελκύσει περισσότερους ξένους τουρίστες μέσω γνωστών συνταγών όπως η πουτίγκα καλαμποκιού, τα γεμιστά αυτά arepas καθώς και πολλές άλλες αυθεντικές κολομβιανές λιχουδιές.
Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, το Υπουργείο παρουσίασε μια λίστα με πιάτα που συνθέτουν την εθνική γαστρονομία καθώς και το χρονοδιάγραμμα των δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, για την προώθηση των τοπικών γεύσεων, ενεργοποιώντας την οικονομία των διαφόρων κοινοτήτων και ενισχύοντας τον τουρισμό στην Κολομβία.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η κολομβιανή κουζίνα έχει μια μεγάλη ποικιλία από φαγητά και πιάτα, λόγω της ποικιλίας των προϊόντων που βρίσκονται σε διάφορες περιοχές. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις επαρχιακές παραδόσεις και τις 48 γαστρονομικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε όλη τη χώρα, αποτελεί ένα δυναμικό για την ανάπτυξη του γαστροτουρισμού. Η στρατηγική περιλαμβάνει επίσης την εκπαίδευση και την κατάρτιση, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την προώθηση.
Επίσης η Κολομβία διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από εστιατόρια, τέσσερα από τα οποία συγκαταλέγονται στα 50 καλύτερα στη Λατινική Αμερική.
Τέλος, η χώρα επιλέχθηκε για να φιλοξενήσει την εκδήλωση για τα 50 καλύτερα εστιατόρια της Λατινικής Αμερικής για το 2017 και το 2018, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Corazón Verde