Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η διαχείριση της επιστροφής στα επαγγελματικά ταξίδια είναι η κορυφαία προτεραιότητα για το 2022. Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα του Ινστιτούτου Ταξιδιωτικής Διαχείρισης (ITM).
Το ITM διεξήγαγε την ετήσια έρευνα του για τα μέλη σε μια περίοδο δύο εβδομάδων στα τέλη Νοεμβρίου. Συμμετείχαν 100 εταιρικοί αγοραστές ταξιδιών, διευθυντές και επικεφαλής ταξιδιών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.
Σχεδόν οι μισοί πιστεύουν ότι το διαδικτυακό εργαλείο κρατήσεων τους δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει τις προτεραιότητες.
Η κύρια πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι αγοραστές το 2022
Η κύρια πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι αγοραστές το 2022 είναι:
Η συνεχιζόμενη πολυπλοκότητα των περιορισμών στα σύνορα, της καραντίνας και των πρωτοκόλλων δοκιμών.
Το 88% λέει ότι αυτός θα ήταν ο κύριος παράγοντας που θα επηρεάσει αρνητικά την εμπιστοσύνη τους στα επίπεδα επαγγελματικών ταξιδιών.
Οι νομοθετικές αλλαγές της ΕΕ σχετικά με τα ταξίδια θα ρίξουν επίσης τα επίπεδα εμπιστοσύνης. Με το 49% να το κατατάσσουν στη δεύτερη θέση.
Σχετικά με το εάν τα προγράμματα τους είναι πλήρως προετοιμασμένα για τη διαχείριση νέων ευρωπαϊκών κανονισμών, το 46% απάντησε «όχι».
Αυτό συγκρίνεται με το 45% πέρυσι, υποδεικνύοντας ότι έχει σημειωθεί μικρή πρόοδος.
Η βιωσιμότητα ήρθε στην τέταρτη θέση στη λίστα με τις προτεραιότητες για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ωστόσο, οι ταξιδιωτικές πολιτικές εξελίσσονται.
- Το 36% εκατό των αγοραστών είπε ότι η πολιτική τους επιτρέπει στους ταξιδιώτες να επιλέξουν μια βιώσιμη επιλογή για αεροπορικά ταξίδια, ακόμα κι αν το κόστος είναι υψηλότερο. Αυτό είναι αυξημένο από το 30% το 2020 και 17% το 2019.
- Επιπλέον, το 47% θα ευνοούσε τις βιώσιμες επιλογές χερσαίων μεταφορών έναντι του κόστους.
- Η πλειονότητα των διαχειριστών ταξιδιών (58%) αναμένει να δει μια στροφή από τα αεροπορικά ταξίδια στα σιδηροδρομικά ταξίδια το 2022, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο βιώσιμες επιλογές. Αυτό συγκρίνεται με 33% σε σχέση με πέρυσι.
Μείωση στις ταξιδιωτικές δαπάνες
- Σχεδόν οι μισοί (48%) των αγοραστών αναμένουν ότι οι ταξιδιωτικές τους δαπάνες θα μειωθούν κατά 50% το 2022 σε σύγκριση με τους όγκους του 2019.
- Θα διαθέσουν επίσης μόνο το 25% του προϋπολογισμού τους σε εσωτερικές συνεδριάσεις, σε σύγκριση με το 50% πριν από την πανδημία.
- Το 51% των αγοραστών δεν θα κάνουν καμία αλλαγή στα εμπορικά μοντέλα TMC, λόγω πανδημίας.
- Το 38% θα στραφεί σε ένα υβριδικό μοντέλο.
Ένα από τα θετικά αποτελέσματα της πανδημίας ήταν η προβολή του ρόλου του διαχειριστή ταξιδιών.
- Το 58% έχει παρατηρήσει ευνοϊκό αντίκτυπο στο προφίλ και την αξία τους στις επιχειρήσεις τους.
- Μόνο το 5% είπε ότι είχε επηρεαστεί λιγότερο θετικά.
Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες έχουν αναλάβει πρόσθετες ευθύνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Συμπεριλαμβανομένων εταιρικών καρτών, καθοδήγησης και ασφάλειας ταξιδιωτών, διαχείρισης κινδύνου και συνεργασίας με ανώτερα στελέχη σχετικά με την επιστροφή στα ταξίδια.