Είτε πρόκειται για ένα μεγάλο ταξίδι στα Ιμαλάια είτε για μια χαλαρωτική απόδραση Σαββατοκύριακου, ο αγώνας για να κλείσετε το τέλειο ταξίδι είναι πραγματικός.

Νέα έρευνα από την Hotels.com αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί millenials ταξιδιώτες στην κυριολεξία εξοντώνονται στο κυνήγι των διακοπών λόγω κούρασης κατά την κράτηση τους (net lag).

Περισσότεροι από ένας στους οκτώ ταξιδιώτες ξοδεύουν 15 ή περισσότερες ώρες έρευνας πριν κλείσουν

  • Το 42% των millenials περιγράφουν τη διαδικασία ως μία από τις μεγαλύτερες πιέσεις τους.
  • Το 33% έχει κάνει κράτηση με λάθος προορισμό ή ημερομηνίες, λόγω net lag.
  • Το 51% πήγε διακοπές κάπου που έχει ξαναπάει για να αποφύγει την έρευνα.
  • Το 38% ζητά από ένα φίλο να κάνει την κράτηση.

Περίπου οι μισοί δε έχουν πρόβλημα να πληρώσουν και 150 δολάρια για να τους εξυπηρετήσει κάποιος άλλος.

Επίπεδα παραγωγικότητας στην δουλειά

  • Τέσσερις στους δέκα (46%) έχουν παραδεχτεί ότι ψάχνουν για τις διακοπές κρυφά όταν είναι στο γραφείο.
  • Το 30% λέει ότι δουλεύει λιγότερο κατά τη διάρκεια του κυνηγιού διακοπών.
  • Το 22% των millenials εξετάζει περισσότερες από 11 επιλογές διακοπών πριν αποφασίσει.