Η κρουαζιέρα δεν αποτελεί μόνο τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της βιομηχανίας διακοπών, αλλά είναι πλέον μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις για διακοπές των Millennials, οι οποίου αντιπροσωπεύουν έναν εξαιρετικά σημαντικό target group της τουριστικής βιομηχανίας.

Ειδικότερα, στην Ταξιδιωτική Έκθεση για την Κρουαζιέρα το 2018, η κρουαζιέρα ήταν η κορυφαία επιλογή διακοπών σε κάθε ηλικιακό εύρος – και οι Millennials αποτελεί την ομάδα που είτε «σίγουρα» είτε «πιθανότατα» θα πραγματοποιήσει μια κρουαζιέρα στις επόμενες διακοπές τους, σε ποσοστό 94%

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Millennials είναι η πρώτη γενιά που έκανε κρουαζιέρες με τους γονείς τους, ίσως δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι, ως νεαροί ενήλικες, μερικές φορές με περιορισμένους προϋπολογισμούς, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η κρουαζιέρα αυξάνεται σε δημοτικότητα μεταξύ όλων των ηλικιακών κατηγοριών.

Μερικοί από τους λόγους για τους οποίους οι Millennials επιλέγουν την κραουζιέρα, είναι το γεγονός ότι οι δραστηριότητες εν πλω (καζίνο, θέατρο, μουσική, χορός, σπα) αλλά και το φαγητό, τα κοκτέιλ συμπεριλαμβάνονται στην τιμή, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν κάτι παραπάνω.