“Στοπ” στην πώληση εισιτηρίων για αξιοθέατα με αιχμάλωτα ζώα βάζει η Klook, ανακοινώνοντας τη νέα πολιτική για την καλή διαβίωση των ζώων.

Η νέα πολιτική της εταιρείας, η οποία τερματίζει τις πωλήσεις μιας ποικιλίας αξιοθέατων εκμετάλλευσης άγριας ζωής, περιλαμβάνει την άμεση κατάργηση των προσφορών στο Miami Seaquarium και το Sea Life Park Hawaii.

Η νέα πολιτική της διαδικτυακής πλατφόρμας κρατήσεων δραστηριοτήτων και περιηγήσεων πρόκειται να τεθεί σε ισχύ τον Οκτώβριο του 2023, σύμφωνα με μια ανακοίνωση που εκδόθηκε από τη μη κερδοσκοπική οργάνωση World Animal Protection, η οποία συνεργαζόταν με την Klook για να επιφέρει αυτήν την αλλαγή πολιτικής.

Τα νέα για την απόφαση της Klook έρχονται λίγο μετά την έκδοση της ετήσιας έκθεσης Tracking the Travel Industry από την World Animal Protection, στην οποία διαπιστώθηκε ότι ο Klook πουλάει μυριάδες δραστηριότητες που συνεπάγονται σκληρότητα στην άγρια ζωή.

Η έκθεση, που εκδόθηκε τον Φεβρουάριο, τόνισε το γεγονός ότι μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συνεχίζουν να επωφελούνται από εκμεταλλευτικές εμπειρίες άγριας ζωής που υποβάλλουν τα ζώα σε μια ζωή αιχμαλωσίας και συχνά σκληρής και απάνθρωπης μεταχείρισης.

Η έκθεση αποκάλυψε ότι οι χειρότεροι παραβάτες στον κλάδο εκείνη την εποχή ήταν η Groupon και η Klook Travel. Groupon και το Klook Travel έλαβαν τις χειρότερες βαθμολογίες στην αξιολόγηση.