Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η VisitMalta (Αρχή Τουρισμού σε Μάλτα) και η Manchester United (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ) ανανέωσαν τη συμφωνία συνεργασίας τους, για τα επόμενα πέντε χρόνια. Σύμφωνα με την συνεργασία, ο σύλλογος προωθεί τον προορισμό στους 1,1 δισεκατομμύριο οπαδούς του σε όλο τον κόσμο.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αναφέρθηκε στους «βαθείς και διαρκείς δεσμούς» με τον προορισμό καθώς και τον Σύνδεσμο Υποστηρικτών της στην Μάλτα -μία από τις παλαιότερες λέσχες από όλες τις επίσημες ομάδες- που γιόρτασε πρόσφατα την 60η επέτειο της.
Μέσω αυτής της συμφωνίας συνεργασίας, η VisitMalta θα επωφεληθεί από την ισχυρή προβολή κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων και μέσω καναλιών μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης.
«Η επιβεβαίωση της VisitMalta ως ο επίσημος εταίρος προορισμού της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα οδηγήσει σε μία σε άνευ προηγουμένου αύξηση της προβολής μας, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε άλλες αγορές μεγάλων αποστάσεων όπως η Αμερική, η Ασία και η Μέση Ανατολή, τόνισε ο Clayton Bartolo, υπουργός Τουρισμού της Μάλτας.
Είμαι αισιόδοξος ότι αυτή η συμφωνία συνεργασίας θα εδραιώσει τις προοπτικές της Μάλτας να καθιερωθεί ως κεντρικός κόμβος για την αριστεία του αθλητικού τουρισμού τα επόμενα χρόνια».
Από την πλευρά του ο Carlo Micallef, διευθύνων σύμβουλος της VisitMalta, τόνισε ότι «καθώς μπαίνουμε στα επόμενα πέντε χρόνια αυτής της συμφωνίας, προσβλέπουμε στη διερεύνηση ευκαιριών που δεν έχουν αξιοποιηθεί στο παρελθόν για να συνεχίσουμε να μεγιστοποιούμε αυτή τη διεθνή εταιρική σχέση».