Πάνω από τα μισά στελέχη μεγάλων εταιρειών συμφωνούν ότι η μείωση των επαγγελματικών ταξιδιών μπορεί να αποτελεί βραχυπρόθεσμη εξοικονόμηση πόρων, αλλά θα έχει μακροπρόθεσμες αρνητικές επιπτώσεις στα έσοδα των εταιρειών.

Σύμφωνα με έρευνα από την Ένωση Ταξιδίων των ΗΠΑ, περισσότερα από τα δύο τρίτα των στελεχών αναμένουν ότι η εταιρεία τους θα ξοδέψει λιγότερα για επαγγελματικά ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Παρά τη συμφωνία ότι η μείωση των επαγγελματικών ταξιδίων θα βλάψει τις μακροπρόθεσμες πωλήσεις, οι μισές εταιρείες εξακολουθούν να εφαρμόζουν πολιτικές που περιορίζουν τα επαγγελματικά ταξίδια. Ως αποτέλεσμα, η U.S. Travel ενθαρρύνει τις εταιρείες να δώσουν προτεραιότητα στην επιστροφή στις κανονικές λειτουργίες επαγγελματικών ταξιδίων.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι εταιρείες που περιορίζουν ή μειώνουν τα επαγγελματικά ταξίδια επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα τους και χάνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους επόμενους μήνες.

Η έρευνα δείχνει ότι τα εγχώρια επαγγελματικά ταξίδια θα γνωρίσουν ισχυρή ανάπτυξη το 2022 προτού μειωθούν τα επόμενα χρόνια.

Προσθέστε παράγοντες όπως τα αυξημένα επιτόκια, ο υψηλός πληθωρισμός, οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού και οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και υπάρχουν ενδείξεις ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια θα μπορούσαν να καταπνιγούν στο μέλλον.

Καθώς περισσότερες επιχειρήσεις θέτουν επιθετικούς στόχους για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, οι εταιρείες μπορούν επίσης να επιλέξουν να ελαχιστοποιήσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για να επιτύχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η U.S. Travel υποστηρίζει ομοσπονδιακές πολιτικές για να αντισταθμίσει αυτές τις απειλές για τα επαγγελματικά ταξίδια και να βοηθήσει στην επιτάχυνση της ανάκαμψης του κλάδου.

Ο οργανισμός καλεί την κυβέρνηση να υποστηρίξει ένα πακέτο φορολογικής επέκτασης που περιλαμβάνει προσωρινή αποκατάσταση της έκπτωσης των επιχειρηματικών δαπανών ψυχαγωγίας και παράταση πλήρους δαπανών για επαγγελματικά γεύματα.

Επιπλέον, συνηγορεί υπέρ της ομοσπονδιακής κυβέρνησης να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην προσέλκυση μεγάλων διεθνών συναντήσεων και εκδηλώσεων πίσω στις ΗΠΑ για να τονώσει τα επαγγελματικά ταξίδια και να αυξήσει την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα.