Κυρίαρχο στοιχείο στη λίστα με τα είδη μουσικής που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν, είναι η τζαζ. Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία της eDreams.
Μάλιστα το 41% των Αμερικανών δηλώνουν ότι θα ενδιαφέρονται να επισκεφθούν τη Νέα Ορλεάνη λόγω της αγάπης τους για το συγκεκριμένο είδος.
Παράλληλα η τζαζ διαθέτει την υψηλότερη ανταπόκριση μεταξύ της γενιάς 60+ σε ποσοστό 46% .
Εν τω μεταξύ και η μουσική reggae εμπνέει το 34% των Millennials να αποδράσουν έξω από τη χώρα.
Σε πρώτο πλάνο το βιωματικό ταξίδι
Οι millennials απομακρύνονται από το να ξοδεύουν χρήματα σε υλικά πράγματα. Αντιθέτως στρέφονται περισσότερο σε βιωματικές εμπειρίες. Ως εκ τούτου, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να ενσωματώσουν αυτά τα ευρήματα δημιουργώντας μια κερδοφορία για αυτούς αγορά.
Τέλος δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 26% των Millennials κατέβασε μουσική από τοπικούς καλλιτέχνες πριν από διακοπές, ενώ το 22% παραδέχονται ότι κάνουν ένα playlist με την εκάστοτε τοπική μουσική από το ταξίδι τους για να ξαναζήσουν τις αναμνήσεις τους μόλις επιστρέψουν στο σπίτι.