Τα “μουσικά” ταξίδια κερδίζουν συνεχώς σε δημοτικότητα καθώς οι τουρίστες αναζητούν νέες εμπειρίες.

Τα μουσικά φεστιβάλ, οι παραστάσεις και οι συναυλίες παρουσιάζουν ευκαιρίες για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Πρόσφατη μελέτη του online ταξιδιωτικού πρακτορείου eDreams χαρακτήρισε τη μουσική ως βασικό παράγοντα επιλογής προορισμού για το ένα τρίτο των millennials των ΗΠΑ.

Ένας στους τέσσερις Αμερικανούς είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν σε μια άλλη χώρα για να παρακολουθήσουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη.

Οι Αμερικανοί είναι οι πιο πιθανόν κατά 23% να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό λόγω του τοπικού στυλ μουσικής.

Αντίθετα μόλις το 8% των Βρετανών και το 14% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών το κάνουν αυτό.

Ο Abbey Schoenberg, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ για το Contiki USA, σημείωσε ότι η μουσική και τα ταξίδια είναι “ενστικτωδώς περιπλεγμένες” και πολλοί ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους σε κοντινά μουσικά γεγονότα.