
Οι Κινέζοι τουρίστες από πόλεις “δεύτερης βαθμίδας” δίνουν νέα δυναμική στην κινεζική αγορά του εξερχόμενου τουρισμού και ιδιαίτερα σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της αμερικανικής εταιρείας δημοσκοπήσεων Nielsen για λογαριασμό της εταιρείας πληρωμών κινητής τηλεφωνίας Alipay.
Πόσοι Κινέζοι και που ταξίδεψαν το 2018
Οι Kινέζοι τουρίστες από πόλεις “δεύτερης βαθμίδας” ταξίδεψαν
- 38% στην Ευρώπη
- 21% σε Βόρεια Αμερική
- 10% σε Ασία (Κεντρική και Δυτική) και Αφρική
Οι Kινέζοι τουρίστες από πόλεις “πρώτης βαθμίδας” ταξίδεψαν
- 52% σε Χονγκ Κονγκ, Μακάο, Ταϊβάν
- 34% σε Ιαπωνία
- 22% σε Νότια Κορέα
Τα ψώνια, τα καταλύματα και τα εστιατόρια παραμένουν οι τρεις πρώτες κατηγορίες που ξοδεύουν τα χρήματα τους οι Κινέζοι τουρίστες.