
Νέα εκστρατεία με τίτλο « We are Europe » ξεκίνησε Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC), η οποία εκπροσωπεί τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού των χωρών της Ευρώπης σε συνεργασία με το Euronews.
Στόχος είναι οι άνθρωποι να εμπνευστούν και να προετοιμαστούν να ταξιδέψουν ξανά καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί σε όλη την Ευρώπη μειώνονται σταδιακά.
Η εκστρατεία, η οποία θα προβληθεί στην τηλεόραση και στις ψηφιακές πλατφόρμες του Euronews – καθώς και στο ETC, και στις ψηφιακές πλατφόρμες των μελών της – τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, προσελκύει το κοινό να ανυπομονεί να ταξιδέψει ξανά και να βιώσει την ομορφιά αυτής της μοναδικής ηπείρου.
Η Ευρώπη είναι η δεύτερη μικρότερη ήπειρος στη Γη, αλλά με σχεδόν 50 χώρες και πάνω από 740 εκατομμύρια ανθρώπους, φιλοξενεί μια ασυναγώνιστη ποικιλία τοπίων, πολιτισμών, κοινοτήτων και ιστορίας που εκτείνεται πέρα από μεμονωμένα έθνη.
Η νέα ταινία, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό πρακτορείο της Euronews, Embrace , στοχεύει να εμπνεύσει την περιέργεια και να οδηγήσει τη φαντασία για μελλοντικά ταξίδια με τη φύση, τον πολιτισμό και την ιστορία και τις εμπειρίες κληρονομιάς.
Το σημείο ενός λεπτού αντιμετωπίζει τα συναισθηματικά ταξίδια που έχουν περάσει πολλοί από εμάς κατά τη διάρκεια της περιόδου κλειδώματος COVID-19: αυτό που έχουμε χάσει, αυτό που μπορεί να ανακαλύψαμε για τον εαυτό μας, ενώ αντανακλώντας την ποικιλομορφία και την ενότητα σε ολόκληρη την ήπειρο.
Η πρωτοβουλία που χρηματοδοτείται από το Euronews προωθεί βιώσιμα ταξίδια και γιορτάζει την ποικιλομορφία της Ευρώπης και τη μοναδική δύναμη του ταξιδιού για να φέρει κοντά τους ανθρώπους. Η εκστρατεία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη διευκόλυνση πολλαπλών γλωσσικών δημιουργικών (στα γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά και πορτογαλικά, πάνω από τα αγγλικά), διασφαλίζοντας την ευρύτερη δυνατή προσέγγιση και αφοσίωση.
Ο Eduardo Santander , Εκτελεστικός Διευθυντής στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών δήλωσε:
«Το ευρωπαϊκό οικοσύστημα τουρισμού είναι μακράν ένα από τα πιο επηρεαζόμενα ως αποτέλεσμα αυτής της πανδημίας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ενημέρωση των τελικών καταναλωτών και στην τόνωση της ζήτησης για ταξίδια και τουρισμό. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε με το κοινό της Euronews τη δέσμευσή μας να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες ανάκαμψης των τουριστικών προορισμών, υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους την ομορφιά και τη μοναδικότητα των ταξιδιών στην Ευρώπη. Επιπλέον, υποστηρίζουμε την έκκληση της ΕΕ για ασφάλεια, διαφάνεια, συντονισμό και αμερόληπτη προσέγγιση που λειτουργεί στο νέο κανονικό περιβάλλον. ”
Η Κάρολιν Γκίμπσον , διευθύντρια εσόδων του Euronews είπε:
«Με τη διακριτική ευρωπαϊκή ταυτότητα και αποστολή του, το Euronews είναι μοναδικά τοποθετημένο τόσο για να έχει την εμπειρία να σχεδιάσει μια τέτοια εκστρατεία όσο και για να προσεγγίσει ένα ευρύ κοινό σε ολόκληρη την ήπειρο και πέραν αυτής. Ως το κορυφαίο κανάλι ειδήσεων στην Ευρώπη, είμαστε το σημείο αναφοράς για τους Ευρωπαίους που αναζητούν αξιόπιστες πληροφορίες. Η κάλυψη του ταξιδιού και του τουρισμού είναι βασικός παράγοντας της τηλεόρασής μας και της ψηφιακής μέσω ενός ευρέος φάσματος συντακτικών προγραμμάτων σε 12 γλώσσες.
Οι εκτενείς εμπορικές συνεργασίες του Euronews με τουριστικές οντότητες μας επιτρέπουν να συνδέσουμε το μεγάλο κοινό μας με συχνά συναρπαστικούς προορισμούς και νέες εμπειρίες στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Συνεργαζόμαστε αυτήν τη στιγμή με πολλούς κυβερνητικούς, ταξιδιωτικούς και τουριστικούς εταίρους – για να προσαρμόσουμε τη δημιουργική ανταλλαγή μηνυμάτων και την εκστρατεία τους στις ανάγκες των καταναλωτών μετά το COVID, να μοιράζονται τις ιστορίες επιτυχίας τους και να διασφαλίζουν ότι το κοινό ενημερώνεται για τις τρέχουσες και μελλοντικές ευκαιρίες ταξιδιού καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί αρχίζουν να αρθούν. Είμαστε περήφανοι για την εκστρατεία που ξεκινάμε σήμερα με το ETC και είμαστε περήφανοι που διαδραματίζουμε το ρόλο μας στη βοήθεια της ανάκαμψης της Ευρώπης μετά το COVID-19 ».