Καταναλωτές, επιχειρήσεις και γενικότερα ολόκληρη η κοινωνία αυξάνουν σταδιακά το ρυθμό διαδικτύωσης μεταξύ τους, μέσω των «έξυπνων» συνδεδεμένων συσκευών, των ευρυζωνικών δικτύων και των υπηρεσιών που έχουν ως βάση τους το cloud.

Η ποιότητα της εμπειρίας, τα νέα μοντέλα εσόδων και η βέλτιστη χρήση των πόρων, είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση αυτών των αναγκών με αποτελεσματικό τρόπο.

Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών, η Ericsson, αναπτύσσει την ιδέα του  «Network-enabled Cloud», μιας ολοκληρωμένης προσπάθειας για ταυτόχρονη εξέλιξη του cloud computing και των τεχνολογιών των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Σε μελέτη της Ericsson για την επιχειρηματικότητα, το 78% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εργάζονται πιο αποτελεσματικά, όταν έχουν πρόσβαση σε κινητές ευρυζωνικές υπηρεσίες και 92% δήλωσαν ότι χρειάζονται πρόσβαση σε κινητή ευρυζωνικότητα παντού.

Με την πλατφόρμα «Network-enabled Cloud», η Ericsson συνδυάζει τα σημερινά στοιχεία του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, αναβαθμίζοντας την ποιότητα της εμπειρίας αναδεικνύει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, , μειώνοντας σημαντικά το χρόνο διάθεσης στην αγορά και περιορίζοντας το κόστος για τους παρόχους. Με αυτόν τον τρόπο, η Ericsson δημιουργεί μία πλατφόρμα που προωθεί την καινοτομία και συμβάλει στην προώθηση της Διαδικτυωμένης κοινωνίας.

Ο Hans Vestberg, πρόεδρος και CEO της Ericsson, δήλωσε, «η πλατφόρμα Network-enabled Cloud χαράζει την πορεία για την εξέλιξη των σύγχρονων τηλεπικοινωνιακών επιχειρήσεων, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα την ανάγκη για νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και αξιοποιώντας περαιτέρω τις δυνατότητες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων».

Η Ericsson υιοθετεί την ‘5C’ προσέγγιση για την πλατφόρμα «Network-enabled Cloud»:

Σύνδεση (Connect): Συνδεσιμότητα οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε και με εξαιρετική εμπειρία χρήση, χάρη στα δίκτυα υψηλής ποιότητας και μεγάλης χωρητικότητας

Έλεγχος (Control): Αποτελεσματικότερη επιχειρησιακή  λειτουργία μέσω της ολοκληρωμένης διαχείρισης των δικτύων και των υπηρεσιών cloud, για αξιόπιστη υλοποίηση των συνεργασιών

Υπολογισμός (Compute): Ενσωματωμένα χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν δυναμικά, χάρη στις υψηλής απόδοσης και ποιότητας τηλεπικοινωνιακές υποδομές

Δημιουργία (Create): Ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας, παροχή λογισμικού της επιχείρησης ως υπηρεσία, υπηρεσίες λύσεων και ταχεία ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω της διευκόλυνσης της διαδικασίας δημιουργίας υπηρεσιών

Προσαρμογή (Customize): Σχεδιασμός, δημιουργία, βελτιστοποίηση και υλοποίηση ολοκληρωμένων επαγγελματικών υπηρεσιών

Η ανάπτυξη της πλατφόρμας ‘Network-enabled Cloud’ θα προχωρήσει παράλληλα σε πολλά και διαφορετικά στάδια. Σημείο εκκίνησης θα αποτελέσουν τα σημερινά αναδυόμενα δίκτυα διανομής περιεχομένου, τα οποία επωφελούνται από την προσέγγιση της Ericsson σχετικά με το cloud. Ακόμη ένα σημείο εκκίνησης. είναι να χρησιμοποιήσουν οι πάροχοι ένα ή περισσότερα cloud κέντρα δεδομένων για τη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των εφαρμογών που προσφέρουν, όπως οι ενοποιημένες επικοινωνίες και οι εφαρμογές επιχειρήσεων.
Τα τελευταία χρόνια, η Ericsson προσφέρει ποικιλία λύσεων και υπηρεσιών στην αγορά, οι οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ‘5C’ cloud στρατηγική της εταιρείας. Ενδεικτικά:

Σύνδεση (Connect):
•    Το 50% της κίνησης δεδομένων από smartphones παγκοσμίως ‘περνά’ μέσα από το δίκτυο της Ericsson
•    Mobile Cloud Acceleration σε συνεργασία με την Akamai

Έλεγχος (Control):
•    800 Συστήματα Υποστήριξης Λειτουργίας
•    Λύσεις χρέωσης και τιμολόγησης για την εξυπηρέτηση 1,6 δις χρηστών

Υπολογισμός (Compute):
•    Ασύγκριτη υποδομή σε κινητούς κόμβους δικτύωσης, από βασικό δίκτυο έως δίκτυα ασύρματης πρόσβασης (RAN), εδραιώνοντας τη βάση για μελλοντική μετατροπή σε ενοποιημένους κόμβους cloud στην πλατφόρμα Network-Enabled Cloud

Δημιουργία (Create):
•    Πλατφόρμα συνδεσιμότητας Συσκευών για M2M επικοινωνία
•    In-game επικοινωνία για βελτιωμένη εμπειρία gaming βασισμένη σε φωνητική επικοινωνία
•    Σύνδεση επιχειρήσεων mWallet με τους παρόχους μέσω του ‘mCommerce’
•    Σουίτα εφαρμογών ‘Business Communication ’ για ενοποιημένη επικοινωνία
•    Συνεργασία για ‘Visual Communications HD video’
•    PC-as-a-Service: Η/Υ σε cloud
•    Συνεργασία με την salesforce.com σε συστήματα CRM

Customize
•    900 εκατομμύρια συνδρομητές σε δίκτυα διαχείρισης της Ericsson
•    Ενοποίηση των κέντρων δεδομένων (data centers) για τους παρόχους