Η Αρχή Τουρισμού & Εκθέσεων του Μπαχρέιν (BTEA) ξεκίνησε μια νέα πενταετή τουριστική στρατηγική σε μια προσπάθεια να αναπτύξει τη θέση της ως περιφερειακή τουριστική ευκαιρία.

Ο Nasser Qaedi, διευθύνων σύμβουλος της BTEA, δήλωσε: «Κλιμακώνουμε τη δέσμευσή μας με την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου για να ενθαρρύνουμε περισσότερους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ξανά ένα δυναμικό και συναρπαστικό Μπαχρέιν. Η νέα μας τουριστική στρατηγική περιλαμβάνει μια πληθώρα εξελίξεων που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες, που ποικίλλουν από προκυμαίες, θαλάσσιες δραστηριότητες αναψυχής, αθλητισμό, αναψυχή και ιατρικό τουρισμό έως επαγγελματικά ταξίδια πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα ενημέρωσης και MICE.

Χρησιμοποιώντας αυτήν την προσέγγιση πολλών πυλώνων, επιδιώκουμε να αναδείξουμε το Μπαχρέιν στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη ως έναν μοναδικό και καινοτόμο προορισμό που συνδυάζει εξελίξεις και εμπειρίες παγκόσμιας κλάσης».

Το Μπαχρέιν προετοιμάζεται για το άνοιγμα δύο νέων ξενοδοχείων πέντε αστέρων – με το Vida Beach Resort Marassi Al Bahrain να ανοίγει το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και το Address Marassi Al Bahrain να ανοίγει στις αρχές του επόμενου έτους.

Τα θέρετρα θα αποτελέσουν αναπόσπαστο μέρος μιας ευρύτερης ανάπτυξης γνωστής ως Marassi Al Bahrain development, ενός ολοκληρωμένου αστικού και εξελιγμένου κτηματομεσιτικού προορισμού που βρίσκεται στο Μαράσι, μεταμορφώνοντας την ακτογραμμή του Μπαχρέιν. Το Bahrain Bay Beach, το Galali Beach & Waterfront και το Al Ghous Waterfront θα ακολουθήσουν.

Αυτές οι εξελίξεις θα μετατρέψουν την ακτογραμμή του Μπαχρέιν σε παραθαλάσσιο προορισμό και τουριστικό αξιοθέατο. Επιπλέον, το νέο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο της χώρας πρόκειται να ανοίξει το δεύτερο εξάμηνο του 2022, διαθέτοντας τον μεγαλύτερο χώρο του είδους του στη Μέση Ανατολή.

Σε συνεργασία με τις Southall Travel, Expedia, Gulf Air και Opodo, η BTEA θα ξεκινήσει επίσης μια εκστρατεία Discover the Treasures of Bahrain στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

Σχεδιασμένο για να εκπαιδεύει τόσο το εμπόριο όσο και τους καταναλωτές μέσω της κοινωνικής και ψηφιακής δραστηριότητας, προβάλλει το βάθος και το εύρος των εμπειριών που διατίθενται στη χώρα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει εξατομικευμένο περιεχόμενο και βίντεο, με πακέτα διακοπών διαθέσιμα στο microsite και lightbox της καμπάνιας για να αυξήσετε τις κρατήσεις, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τελικά να ευαισθητοποιήσετε το Μπαχρέιν ως προορισμό αναψυχής όλο το χρόνο.