Η Ουάσινγκτον, D.C. κατατάσσεται για άλλη μια φορά μεταξύ των “πιο επιθυμητών εγχώριων προορισμών” κατά τη διάρκεια του 2021, σύμφωνα με την AAA. Η κατάταξη έρχεται καθώς οι περιορισμοί covid-19 στην περιφέρεια αρχίζουν να χαλαρώνουν και περισσότεροι Αμερικανοί εμβολιάζονται.

“Η πρωτεύουσα του έθνους βρίσκεται στη λίστα επιθυμιών των ταξιδιωτών, ακριβώς όπως η Περιφέρεια ενημέρωσε την ταξιδιωτική της καθοδήγηση για πλήρως εμβολιασμένους ταξιδιώτες εκτός πολιτείας και καθώς 24 κράτη αμβλύνουν τους περιορισμούς”, δήλωσε ο Τζον Τάουνσεντ ΙΙ, Διευθυντής Δημοσίων και Κυβερνητικών Υποθέσεων της AAA Mid-Atlantic. “Το Μέριλαντ δεν έχει ταξιδιωτικούς περιορισμούς για τους ταξιδιώτες εκτός πολιτείας, από τις 12 Μαρτίου. Η Βιρτζίνια και η Δυτική Βιρτζίνια επίσης.”

Σύμφωνα με την AAA, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, θεωρήθηκε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε χρόνια για να ανακάμψει η τουριστική βιομηχανία στην περιοχή D.C.

Αν και 1,36 εκατομμύρια άνθρωποι ελέγχθηκαν στα σημεία ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου στις 12 Μαρτίου, το υψηλότερο απολογισμό από τις 15 Μαρτίου 2020, πολλοί Αμερικανοί συνεχίζουν να “επιδεικνύουν ανταγωνιστικά και περίπλοκα συναισθήματα γύρω από την ασφάλεια και τα ταξίδια”.

Η πτώση του τουρισμού ξεκίνησε τον περασμένο Απρίλιο, μετά την εφαρμογή των εντολών καραντίνας μέσα και γύρω από την Ουάσινγκτον. Μέχρι τότε, “Η Ουάσινγκτον απολάμβανε 10 χρόνια ρεκόρ τουριστικής ανάπτυξης πριν ξεκινήσει η πανδημία. Το 2019, η DC καλωσόρισε ένα ρεκόρ 24,6 εκατομμυρίων επισκεπτών, οι οποίοι δαπάνησαν 8,2 δισεκατομμύρια δολάρια, παρήγαγαν 896 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από φόρους περιφέρειας και ήταν υπεύθυνοι για 78.266 θέσεις εργασίας στην Ουάσινγκτον», όπως ανέφερε η Destination DC (DDC) στις 5 Φεβρουαρίου 2021. “Η πανδημία αντέστρεψε αυτή την τροχιά όπως έκανε για τις πόλεις σε όλο τον κόσμο.”

“Η πανδημία μας ανάγκασε να βιώσουμε τι συμβαίνει όταν ο τουρισμός πέφτει απότομα. Οι επιχειρήσεις φιλοξενίας της DC υποφέρουν, οι κάτοικοι είναι άνεργοι και τα έσοδα από τους φόρους της πόλης από τις δαπάνες των επισκεπτών έχουν μειωθεί”, δήλωσε ο Elliott Ferguson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του DDC. “Όταν υποχωρήσει η πανδημία και ταξιδεύουν περισσότεροι άνθρωποι, θα υπάρξει πολύς ανταγωνισμός για να ξανακερδίσουν οι καταναλωτές”.

Με τον αριθμό των περιπτώσεων COVID να έχει μειωθεί και τον αριθμό των ατόμων που έχουν εμβολιαστεί, υπάρχει ο φόβος ότι πολλοί ταξιδιώτες θα αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να εξεταστούν. Ο Δρ Τάσοφ Μπέρντον λέει ότι τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό οι άνθρωποι να συνεχίσουν να δοκιμάζονται.

“Στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν εμβολιαστείτε και φτάσετε στην πλήρη ανοσία, δεν είναι απαραίτητη η εξέταση. Αλλά αν δεν έχετε εμβολιαστεί, ειδικά αν έχετε ταξιδέψει ή αν είχατε έκθεση, η δοκιμή είναι πολύ σημαντική επειδή εξακολουθούμε να έχουμε την πιθανότητα μη συμπτωματικής έκθεσης»,δήλωσε ο Δρ Μπέρντον.

Ο Δρ Μπέρντον θέλει όλοι όσοι έχουν την ευκαιρία να εμβολιαστούν να το κάνουν. Έχει βοηθήσει να ξεκινήσει το προϊόν ImmunaBand το οποίο είναι ένα βραχιόλι με χαραγμένο κωδικό QR που όλοι οι εμβολιασμένοι άνθρωποι φορούν. Ο κωδικός QR σαρώνει την κάρτα εμβολιασμού του ατόμου και λειτουργεί ως απόδειξη εμβολιασμού.

“Μετά από ένα χρόνο που ορίζεται από τις διαιρέσεις, αξίζουμε να αισθανόμαστε άνετα και ασφαλή δημόσια. Το ImmunaBand θα χρησιμεύσει ως το διαβατήριο που μας επιστρέφει στην κανονική ζωή»,δήλωσε ο Δρ Μπρέντον.