Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η Allied Market Research AMR, η παγκόσμια αγορά γαστρονομικού τουρισμού δημιούργησε 1,1 τρις δολάρια το 2019 και εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 1,8 τρις δολάρια έως το 2027.

Η αναζήτηση μοναδικών εμπειριών και ο θετικός αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στον ταξιδιωτικό κλάδο οδηγούν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς γαστρονομικού τουρισμού.

Ωστόσο, η αύξηση της πολιτικής αβεβαιότητας, του ποσοστού της τρομοκρατίας και του εγκλήματος και οι φυσικές καταστροφές εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς. Από την άλλη πλευρά, η υψηλή έλξη για μοναδικούς προορισμούς μεταξύ των τουριστών και η διαθεσιμότητα βολικών και οικονομικών καταλυμάτων αναμένεται να προσφέρουν νέες ευκαιρίες τα επόμενα χρόνια.

Η περιοχή Ασία-Ειρηνικός συνέβαλε το υψηλότερο μερίδιο το 2019 και θα διατηρήσει την κυριαρχία της καθ’ όλη τη διάρκεια της προβλεπόμενης περιόδου.

Ο γαστρονομικός τουρισμός επηρεάζεται αρνητικά λόγω των διαταραχών στις δραστηριότητες τόσο στη βιομηχανία ταξιδιών όσο και στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.
Το κλείσιμο των διεθνών ταξιδιών και η μείωση της χρήσης των εσωτερικών ταξιδιών κατά τη διάρκεια του ξεσπάσματος του νέου κορωνοϊού επηρέασε τον γαστρονομικό τουρισμό.

Η έκθεση προσφέρει μια λεπτομερή τμηματοποίηση της παγκόσμιας αγοράς γαστρονομικού τουρισμού με βάση τον τύπο δραστηριότητας, την ηλικιακή ομάδα, τον τρόπο κράτησης και την περιοχή.

Με βάση τον τύπο δραστηριότητας, το τμήμα του φεστιβάλ τροφίμων συνέβαλε στο μεγαλύτερο μερίδιο το 2019, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού μεριδίου και εκτιμάται ότι θα διατηρήσει τη δεσπόζουσα θέση του κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Με βάση την περιοχή, η Ασία-Ειρηνικός συνέβαλε το υψηλότερο μερίδιο, αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από τα δύο πέμπτα του συνολικού μεριδίου αγοράς το 2019 και θα διατηρήσει την κυριαρχία του καθ ‘όλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης. Η έκθεση αναλύει επίσης περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και το LAMEA.

Οι κορυφαίοι παίκτες της αγοράς που αναλύθηκαν στην έρευνα περιλαμβάνουν τους Abercrombie & Kent USA, Classic Journeys, G Adventures, Greaves Travel, India Food Tour, ITC Travel Group Limited, The FTC4Lobe Group, The Travel Corporation, Topdeck Travel και Tour Radar.

Μεγάλο μέρος της έρευνας διατίθεται δωρεάν στο https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/6691.

Σχετικά με την Allied Market Research

Η Allied Market Research (AMR) είναι μια πτέρυγα έρευνας αγοράς και παροχής επιχειρηματικών συμβουλών της Allied Analytics LLP που εδρεύει στο Πόρτλαντ του Όρεγκον. Η Allied Market Research παρέχει σε παγκόσμιες επιχειρήσεις, καθώς και σε μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, επιχειρηματικές πληροφορίες και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε 11 κλάδους της βιομηχανίας.