Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hilton δίνει νέα πνοή στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση των ξενοδοχείων της με την ανακοίνωση της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας επωνυμίας της.

Η παγκόσμια πλατφόρμα «Hilton. For the Stay», τοποθετεί το ξενοδοχείο στο επίκεντρο, αναδεικνύοντας τον ρόλο και τη σημασία της διαμονής σε μια εποχή που η διαφήμιση καταλυμάτων είναι μια θάλασσα ομοιότητας, με προορισμούς που χρησιμοποιούνται υπερβολικά, βόλτες με κλισέ στην παραλία και γενικές περιγραφές ταξιδιών.

Το Hilton κάνει το ντεμπούτο του “It Matters Where You Stay”, μια νέα διαφημιστική καμπάνια για την εισαγωγή της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας το χιούμορ για να σπρώξει μερικές από τις κοινές αλλά ανείπωτες παγίδες του ταξιδιού, διασκεδάζοντας με τόλμη τι μπορεί να πάει στραβά όταν κάνετε κράτηση ή σε ένα ταξίδι.

Στην καμπάνια συμμετέχει επίσης η πολύπλευρη επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος Πάρις Χίλτον, η οποία μεγάλωσε ζώντας και διαμένοντας σε πολλά ξενοδοχεία Hilton σε όλο τον κόσμο, γεγονός που της έδωσε μια μοναδική έκθεση στην ξενοδοχειακή επιχείρηση από νωρίς.

Ο ρόλος της στην καμπάνια είναι εν μέρει εμπνευσμένος από την κληρονομιά της οικογένειας της, της οποίας η πίστη στη δύναμη των ταξιδιών και της διαμονής στο ξενοδοχείο για τη σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών εξακολουθεί να κινητοποιεί τα μέλη της ομάδας Hilton σε όλο τον κόσμο σήμερα.

Το διαφημιστικό δημιουργικό έχει έναν διασκεδαστικό, σχετικό τόνο με τον οποίο το Hilton ξεφεύγει από τη τυπολατρική προσέγγιση που παρατηρείται σε ολόκληρο τον κλάδο, τονίζοντας τα οφέλη που προσφέρει η Hilton για να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται φροντίδα – από εκπληκτική εξυπηρέτηση και φιλικά προς τα κατοικίδια ταξίδια μέχρι τις επιλογές που είναι διαθέσιμες στο Hilton Honors εφαρμογή για να παραλείψετε τη ρεσεψιόν και να εξατομικεύσετε τη διαμονή σας, σε Confirmed Connecting Rooms by Hilton και άλλα.

Σε ένα από τα τηλεοπτικά σποτ, το “Haunted”, η μάρκα διασκεδάζει τι μπορεί να πάει στραβά όταν κάνει κράτηση για ενοικίαση διακοπών – απεικονίζοντας μια οικογένεια να εμφανίζεται σε ένα ξεκαρδιστικά ανατριχιαστικό ακίνητο που δεν ήταν ακριβώς όπως διαφημίστηκε.