Τα έσοδα της Trivago σχεδόν εξαφανίστηκαν μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, υποχωρώντας στο 93%, σε σχέση με την ίδια περίοδο 12 μήνες πριν.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν από 223,7 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2019 σε 16,1 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Αυτή η περίοδος συνέπεσε με το κλείσιμο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, καθώς μεγάλες αγορές για την Trivago επέβαλαν lockdown και σταμάτησαν οι πτήσεις.

Η εταιρεία δημοσίευσε ένα προσαρμοσμένο ποσό ζημιών EBITDA ύψους 14,4 εκατομμυρίων ευρώ για το 2ο τρίμηνο, σε σύγκριση με ένα θετικό 18,8 εκατομμύρια ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Τα έσοδα από παραπομπές σε καθεμία από τις αναγνωρίσιμες αγορές της μάρκας μειώθηκαν περισσότερο από 90%, με τον ευρωπαϊκό τομέα να βιώνει τη χειρότερη πτώση 95% στα 4,9 εκατομμύρια ευρώ.

Τα έσοδα από καθένα από τους αναφερόμενους πελάτες της εταιρείας μειώθηκαν επίσης δραματικά.
Συνολικά, σε καθεμία από τις τρεις αγορές της (συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής και του υπόλοιπου κόσμου), τα έσοδα ανά ειδική παραπομπή μειώθηκαν κατά 65% από 1,67 € σε 0,59 €.

Η Trivago αναφέρει ότι καθώς τα κλειδώματα έχουν αρχίσει να χαλαρώνουν σε ορισμένες χώρες, γνώρισε «σημαντική αύξηση» στην κίνηση, ιδίως στη Γερμανία, σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ και στη Νέα Ζηλανδία.

Η επανεμφάνιση μολύνσεων σε ορισμένες αγορές τις τελευταίες εβδομάδες προκάλεσε «σημαντική αβεβαιότητα» για τους χρήστες και τους διαφημιζόμενους, λέει η Trivago.

“Ένα σημαντικό μερίδιο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται αυτήν τη στιγμή είναι με ελεύθερα ακυρωτικά. Και πολλοί διαφημιζόμενοι μας, υπογραμμίζει η Trivago εξακολουθούν να ανησυχούν για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου κύματος, όπου οι πελάτες θα απαιτήσουν επιστροφές για τις κρατήσεις που έγιναν στους ιστότοπους τους.

Ακόμη και όσο πολλοί διαφημιστές έχουν αρχίσει να αλληλεπιδρούν στις δραστηριότητες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας μας, πολλοί παραμένουν πολύ προσεκτικοί σχετικά με την αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ”.

Η προοπτική για ολόκληρο το έτος είναι πιθανό να δει τα έσοδα του 2020 να φτάνουν σε λιγότερο από τα μισά του 2019, συμπεριλαμβανομένης μιας προειδοποίησης για σημαντική απώλεια για το έτος.