Η αναζωπύρωση του Covid-19 αυτό το καλοκαίρι έχει κάνει τους καταναλωτές να είναι επιφυλακτικοί, ενώ οι επενδυτές κόβουν τις επενδύσεις τους σε έναν ταξιδιωτικό τομέα που εξακολουθούν να αγωνίζεται να ανακάμψει.

Οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,1% τον Ιούλιο, καθώς οι καταναλωτές ξόδεψαν λιγότερο σε ρούχα, έπιπλα και αθλητικά είδη. Ταυτόχρονα, οι επενδυτές αποσύρονται από τις γραμμές κρουαζιέρας, τις αεροπορικές εταιρείες και άλλες μετοχές που σχετίζονται με τα ταξίδια, καθώς αυτές οι εταιρείες αντιμετωπίζουν στάση στη δραστηριότητα τους, καθώς τα κρούσματα του Covid-19 αυξήθηκαν λόγω της εξαιρετικά μεταδοτικής παραλλαγής δέλτα.

Η υποχώρηση των δαπανών και των επενδύσεων στον ταξιδιωτικό τομέα σηματοδοτεί μια ανεπιθύμητη αντιστροφή από την ανάπτυξη σε μεγάλο μέρος του έτους. Τα εμβόλια φάνηκαν να καταρρίπτουν τον ιό, δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερη ελευθερία να ψωνίζουν στα καταστήματα, να τρώνε έξω και να προγραμματίζουν ταξίδια μετά από περισσότερο από ένα χρόνο στο σπίτι.

Κάποια από την υποχώρηση των καταναλωτικών δαπανών για αγαθά ήταν αναμενόμενη καθώς οι άνθρωποι αύξησαν τις δαπάνες για υπηρεσίες. Ο τομέας των υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων, άρχισε να ανακάμπτει με την ανάπτυξη να επιταχύνεται σε ρυθμούς ρεκόρ τον Ιούλιο, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Διαχείρισης Προμηθειών.

Οι αναλυτές δεν αναμένουν άλλη σειρά αποκλεισμών.

Οι ανησυχίες αυξάνονται στη Wall Street εδώ και αρκετούς μήνες, καθώς οι αναλυτές και οι επενδυτές παρακολουθούν με επιμέλεια την αύξηση των κρουσμάτων ιών. Η αναζωπύρωση ήταν αρκετά ισχυρή ώστε στα τέλη Ιουλίου το CDC συνέστησε ακόμη και οι εμβολιασμένοι να συνεχίσουν να φορούν μάσκες σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους.

Αρκετές αεροπορικές εταιρείες έχουν προειδοποιήσει ότι η έξαρση του ιού θα μπορούσε να δικαιολογήσει την αργή ανάκαμψή τους. Η Southwest Airlines δεν αναμένει πλέον να είναι κερδοφόρα το τρίτο τρίμηνο , αφού ανακάμψει αρκετά για να αποφέρει κέρδη κατά το δεύτερο τρίμηνο. Η Spirit Airlines δήλωσε ότι η κατάρρευση των υπηρεσιών που ξεκίνησε στα τέλη Ιουλίου και η αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 προκαλούν περισσότερες ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και πιο ήπιες κρατήσεις .

Οι μεγάλοι έμποροι λιανικής πώλησης δεν έχουν ακόμη εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τον αναζωπυρωμένο ιό που κρατά τους αγοραστές στο σπίτι. Τόσο η Walmart όσο και η Target έδωσαν στους επενδυτές μια αισιόδοξη πρόβλεψη για το υπόλοιπο του έτους. Ωστόσο, οι επενδυτές δείχνουν περισσότερη προσοχή.

Ο τομέας διακριτικής ευχέρειας του S&P 500, που περιλαμβάνει εταιρείες ρούχων και άλλους λιανοπωλητές που βασίζονται σε διακριτικές δαπάνες και προσωπικές υπηρεσίες, μειώνεται σχεδόν 1,5% τον Αύγουστο, αφού κέρδισε μόλις 0,5% τον Ιούλιο. Ο τομέας αυξήθηκε λίγο κάτω από το 3,8% τον Ιούνιο.