ryanair0203Βίαιη συμπεριφορά εκ μέρους της αεροπορικής εταιρείας Ryanair και του προσωπικού του αεροδρομίου της Κω καταγγέλλει μια Ιταλίδα που έκανε διακοπές στους Λειψούς με την οικογένειά της. Όπως αναφέρει σε επιστολή της στην ιταλική εφημερίδα “La Repubblica” (έκδοση της Μπολόνια), τη Δευτέρα και ενώ θα επέστρεφε στη Μπολόνια με πτήση της παραπάνω εταιρείας χαμηλού κόστους βρέθηκε αντιμέτωπη με βίαιη μεταχείριση τόσο από την εταιρεία όσο και από το ελληνικό δυναμικό του αεροδρομίου.

Ειδικότερα, η Caterina Donattini, καταγγέλλει ότι αιτία για το περιστατικό αποτέλεσε μια βαλίτσα. Όπως αναφέρει η βαλίτσα ζύγιζε 60 γραμμάρια παραπάνω από το προβλεπόμενο και η υπάλληλος της εταιρείας της είπε ότι θα πρέπει να πληρώσουν για υπέρβαρο 60 ευρώ.

“Ζητήσαμε να βάλουμε ένα βιβλίο από τη μία βαλίτσα στην άλλη, αλλά μας αρνήθηκε” εξηγεί η τουρίστρια και αναφέρει ότι η υπάλληλος της είπε: “Δεν υπάρχει πια χρόνος. Πληρώστε λοιπόν ή θα χάσετε την πτήση”.

Στη συνέχεια και ενώ διαμαρτυρήθηκε για το περιστατικό, λέγοντας της στο μεταξύ ότι η 14 μηνών κόρη της ψήνεται στον πυρετό και πρέπει οπωσδήποτε να γυρίσει άμεσα στην Ιταλία και να την πάει σε γιατρό η υπάλληλος φανερά εκνευρισμένη αποφάσισε να μην τους επιτρέψει να επιβιβαστούν στην πτήση και τους έκλεισε έξω από την αίθουσα.

“Εγώ έτρεξα από πίσω της καθώς τρελαινόμουν στην ιδέα ότι δεν θα πάω την κόρη μου στο σπίτι και την ικέτευα κρατώντας την από το μπράτσο. Της είπα ότι η κόρη μου έχει πυρετό και πρέπει να την πάω στο σπίτι. Εκείνη άρχισε να ουρλιάζει και κάλεσε την αστυνομία. Φτάνουν κάποιοι αστυνομικοί οι οποίοι μας έσυραν με τη βία στις σκάλες και ακολούθως έξω από το αεροδρόμιο για να μας πάνε στο γραφείο της αστυνομίας”.

Η τουρίστρια αναφέρει ότι σε εκείνο το σημείο η κατάσταση χειροτέρεψε. “Ο άντρας μου βλέποντας να σέρνουν εμένα με το μωρό αγκαλιά άρχισε να φωνάζει και ο αστυνομικός του έδειξε το όπλο. Μας έφεραν στο γραφείο της αστυνομίας όπου μας κράτησαν για περισσότερο από μία ώρα χωρίς να μπορούμε να πάρουμε τηλέφωνο στον πρόξενό μας. Ξαφνικά μας λένε ότι μπορούμε να φύγουμε. Στο μεταξύ έχω χάσει το πορτοφόλι μου και δεν έχουμε πια πιστωτική κάρτα. Υπ’ αυτές τις συνθήκες μας εγκατέλειψαν στη μέση του αεροδρομίου και ζητήσαμε να κάνουμε ένα τηλεφώνημα στο προξενείο αλλά μας αρνήθηκαν. Κανείς δεν εισάκουσε τις παρακλήσεις μας για βοήθεια, κανείς δεν μας προόσφερε ένα δείγμα υποστήριξης”, προσθέτει στην επιστολή της.

Όσο για τη συνέχεια αναφέρει ότι “ξυπνήσαμε σήμερα σε ένα ξενοδοχείο της Κω, απόψε πρέπει να καταφέρουμε να ξαναμπούμε, αν όλα πάνε καλά. Εγώ έχω μελανιές στο χέρι μου και στο πόδι μου, η κόρη μου έχει γεμίσει με κόκκινα σημάδια. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να συναντήσουμε άλλους επιβάτες στην ίδια πτήση που να μπορούν να επιβεβαιώσουν το κλίμα και την ένταση και τις αναρίθμητες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά την επιβίβαση οι επιβάτες”. “Μια φρικτή εμπειρία απρόσμενης βίας δωρεάν όπως το κακό που είναι να απορεί κανείς με τη σημασία των ενεργειών τους. Αυτό είναι το κλίμα που πρέπει να εμφυσήσουμε στην Ελλάδα”, καταλήγει η αναγνώστρια της ιταλικής εφημερίδας.

Γεωργία Σάκκουλα

enet