Είναι η τάση που ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να επικρατήσει και το 2018, που θέλει την πολυτέλεια στο κατάλυμα να μην σχετίζεται άμεσα με το ρωσικό χαβιάρι, τα βαριά έπιπλα ή τα χαλιά.

Η “μυστική σάλτσα” έχει δώσει την θέση της σε τοπική αυθεντικότητα, δραστηριότητες στην φύση, πολιτιστικά φεστιβάλ και στην αποκλειστική εμπειρία.

Η σημερινή έννοια της πολυτέλειας δεν περιορίζεται στα υλικά, αφού σύμφωνα με τις παγκόσμιες μεταβολές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, είναι σαφές ότι η εμπειρία κερδίζει στα σημεία.

“Οι επισκέπτες θέλουν να καυχώνται στα social media ότι έχουν κάνει πράγματα που κανείς άλλος δεν έχει κάνει”, τονίζουν στελέχη luxury hotels.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν πλούτο ή υπερβολή. Για ορισμένους ταξιδιώτες, αυτό εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτού που καθορίζει την πολυτέλεια.

Οχι, η πολυτέλεια δεν μεταμορφώνεται σε κάτι σπαρτιατικό ή πιο μινιμαλιστικό, απλά δεν έχει καμία σχέση με τα πρότυπα που επικρατούν τα τελευταία 20 χρόνια.

Η…νέα πολυτέλεια, προσφέρει στους ταξιδιώτες μια πιο αυθεντική, γνήσια εμπειρία απαλλαγμένη από συγκεκριμένα πρότυπα εμπορικού σήματος.

Ο ακρογωνιαίος λίθος του χαρακτηρισμού της πολυτελείας στα ξενοδοχεία παραμένει ακόμα η τιμή.

Οι πολυτελείς…ταξιδιώτες αναζητούν υπηρεσίες ξεχωριστές, εξαιρετικά τοπικά προϊόντα και μικρές πινελιές μοναδικότητας και εξατομικευμένες δραστηριότητες.

Το ξενοδοχείο κατηγορίας luxury δεν χρειάζεται να είναι επιχρυσωμένο για να θεωρείται πολυτελείας. Απλά πρέπει να έχει μια ιστορία και να επικοινωνεί με τα “θέλω” των ταξιδιωτών.

Και αυτή η ιστορία πρέπει να συνδέεται με το τοπικό περιβάλλον, την περιοχή στην οποία λειτουργούν, την εξατομίκευση και την αναγνώριση των προσωπικών επιθυμιών των επισκεπτών.