Περισσότερο από το 50% των ταξιδιωτών που αγόρασαν ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης της Allianz Partners μέσω ταξιδιωτικών συμβούλων ανέφεραν ότι η εμπειρία τους με την ασφαλιστική εταιρεία θα τους έκανε πιο πιθανό να κλείσουν το επόμενο ταξίδι τους με τον ίδιο σύμβουλο.
Αυτό προκύπτει από έρευνα σε περισσότερους από 2.800 πελάτες της Allianz Partners που αγόρασαν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ταξιδιού και ταξίδεψαν μεταξύ Ιουλίου 2022 και Μαρτίου 2023.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι τα κρουαζιερόπλοια είναι μεγάλοι πελάτες ασφάλισης, με περισσότερο από το 33% των ερωτηθέντων που αγόρασαν ένα συμβόλαιο να λένε ότι έκαναν κρουαζιέρα.
Το 75% από αυτούς δήλωσε ότι θα κλείσει ξανά κρουαζιέρα στο μέλλον.
«Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι που αφιερώνουν χρόνο για να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους σχετικά με τα οφέλη της προστασίας των ταξιδιών τους, αναμφίβολα διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανάκαμψη της βιομηχανίας κρουαζιέρας», δήλωσε ο Daniel Durazo, διευθυντής εξωτερικών επικοινωνιών στην Allianz Partners USA.
«Η ταξιδιωτική ασφάλιση συμβάλλει στην αύξηση της αφοσίωσης στους ταξιδιωτικούς συμβούλους, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να βιώσουν όλες τις ποικίλες επιλογές που έχει να προσφέρει η βιομηχανία κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένης της ταχέως αναπτυσσόμενης κρουαζιέρας.
Παράλληλα, μεταξύ του 33% των ερωτηθέντων που έχουν πραγματοποιήσει κρουαζιέρα, το 22% ήταν σε κρουαζιέρες αποστολής. Το 80% εξ αυτών είναι μεταξύ 55 και 84 ετών.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το 74% όσων έχουν κάνει κρουαζιέρα στο παρελθόν (αλλά όχι σε μια αποστολή) δήλωσαν ότι θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν κράτηση στο μέλλον.