Η τσέχικη τουριστική εταιρεία Fischer εντάσσεται πλέον στον Όμιλο DER Touristik και ως εκ τούτου το τμήμα ταξιδιών του Ομίλου, REWE.

Η αγορά, που ανακοινώθηκε στο τέλος του 2019, εγκρίθηκε από το τσέχικο γραφείο ελέγχου καρτέλ τον Απρίλιο χωρίς όρους, ανοίγοντας το δρόμο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας στις 4 Μαΐου. Ο Όμιλος δεν έχει δώσει προς το παρόν πληροφορίες σχετικά με την τιμή αγοράς.

Η KKCG Investment AG αποχώρησε από τον Όμιλο Fischer μετά από 16 χρόνια συνεργασίας. Από το 2003, δημιούργησε την τουριστική εταιρεία και απέκτησε επιτυχημένες μάρκες όπως η Nev-Dama, το eTravel και το Privileq.

Η Nev-Dama είναι ο ειδικός για χειμερινές διακοπές και σκι και μια σημαντική μάρκα σε αυτό το τμήμα τουρισμού, ενώ η Privileq στοχεύει στους απαιτητικούς πελάτες με την πώληση ταξιδιωτικών προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Ο Όμιλος Fischer έχει εξελιχθεί σε σημαντικό παράγοντα στην τουριστική βιομηχανία της Τσεχίας τα τελευταία χρόνια ενώ δραστηριοποιείται επίσης και στη Σλοβακία.

Στην Ανατολική Ευρώπη, έχει δραστηριότητες ταξιδιωτικού πράκτορα και πωλήσεων με περισσότερα από 60 ταξιδιωτικά γραφεία, τηλεφωνικά κέντρα και διαδικτυακά κανάλια.

Συγχρόνως, ο Όμιλος DER Touristik δραστηριοποιείται σε 16 ευρωπαϊκές χώρες. Με την ολοκλήρωση της αγοράς, ο DER Touristik επενδύει ξανά στην Ανατολική Ευρώπη, μετά την επέκταση στη Ρουμανία το φθινόπωρο του 2019.

“Εξετάσαμε σκόπιμα τους συνεργάτες της Ανατολικής Ευρώπης που μας ταιριάζουν και που ακολουθούν τις εξελίξεις της τοπικής ταξιδιωτικής αγοράς δημιουργικά και καινοτόμα. Ο Όμιλος Fischer είναι αναμφίβολα ένας από αυτούς. Μέχρι το ξέσπασμα της πανδημίας, η εταιρεία αναπτυσσόταν συνεχώς τα τελευταία τέσσερα χρόνια», λέει ο Σέρεν Χάρτμαν, Διευθύνων Σύμβουλος του DER Touristik Group.

Ο Φέριντ Νασρ, Διευθύνων Σύμβουλος της Exim Holding και υπεύθυνος για την επιχείρηση Ανατολικής Ευρώπης του Ομίλου, δεσμεύεται επίσης για την απόφαση αγοράς: «Αυτή η συγχώνευση είναι καλή είδηση, ακόμα κι αν η βιομηχανία μας αντιμετωπίζει σήμερα τεράστια προβλήματα παγκοσμίως λόγω της κρίσης. Αυτή θα περάσει κάποια στιγμή και στη συνέχεια θα είναι σημαντικό για μάρκες και εταιρείες όπως η Fischer που έχουν επιτυχίες μέχρι στιγμής να συνεργάζονται, γιατί μαζί τους μπορούμε να ηγηθούμε στον ταξιδιωτικό κλάδο με νέους, επιτυχείς τρόπους», τονίζει ο Νασρ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fischer ελπίζει επίσης να είναι σε θέση να αποδείξει τα πλεονεκτήματα και την ταξιδιωτική εμπειρία της εταιρείας του σύντομα. Όταν ανέλαβε το 2004, η εταιρεία είχε σοβαρά προβλήματα, ωστόσο την επανέφερε σε επιτυχίες. “Θα επιβιώσουμε από αυτήν την κατάσταση και θα πολεμήσουμε ξανά για το μέλλον. Είναι μεγάλη βοήθεια το πως δεν είμαστε μόνοι, αλλά τώρα έχουμε τη δύναμη μιας διεθνούς ταξιδιωτικής εταιρείας πίσω μας», λέει ο ίδιος.