Την περασμένη εβδομάδα, η Wizz Air ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ανάληψης υποχρέωσης με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Ως μέρος της συμφωνίας, η Wizz Air δεσμεύτηκε να επανεξετάσει τους ισχυρισμούς πρόνοιας που έλαβε μετά από διακοπές πτήσεων. Αυτό καλύπτει τα έξοδα πτήσης αντικατάστασης, τις μεταφορές όταν οι πτήσεις αντικατάστασης πραγματοποιήθηκαν μέσω διαφορετικών αεροδρομίων και τη φροντίδα και βοήθεια – συνήθως έξοδα ξενοδοχείου.

Οι ακόλουθες ερωτήσεις και απαντήσεις περιγράφουν ποιες αξιώσεις είναι κατάλληλες για έλεγχο και πώς οι πελάτες μπορούν να διεκδικήσουν τα χρήματά τους πίσω.

1) Είναι η αξίωσή μου κατάλληλη για επανάληψη;

Η Wizz Air αναλαμβάνει την επανεξέταση των αξιώσεων κλειστών δαπανών για επιβάτες σε πτήσεις που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσουν από ή να φτάσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 18 Μαρτίου 2022 ή μετά. Αυτές είναι γνωστές ως αξιώσεις πρόνοιας.

Εάν ο έλεγχος δείξει ότι σας οφείλονται χρήματα, η Wizz Air θα κανονίσει να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή πρόσθετη πληρωμή για να καλύψετε τη διαφορά που οφείλετε, εάν έχετε ήδη λάβει πληρωμή από την αεροπορική εταιρεία.

 

2) Τι μπορώ να διεκδικήσω;

Οι αξιώσεις δαπανών κοινωνικής πρόνοιας αναφέρονται σε κόστη που επιβαρύνουν τους πελάτες για έξοδα από την τσέπη τους, όπως διαμονή σε ξενοδοχείο, εξυπηρέτηση εδάφους και αεροπορικά εισιτήρια, όταν διακόπηκαν οι πτήσεις της Wizz Air. Οι αξιώσεις πρόνοιας διαφέρουν από τις αξιώσεις αποζημίωσης.

Η Wizz Air θα εξετάζει μόνο τις αξιώσεις που υποστηρίζονται με αποδείξεις και αποτελούνται από ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα:

Κόστος πτήσης αντικατάστασης (επειδή δεν προσφέρθηκε πτήση αντικατάστασης ή επειδή η προσφερόμενη αντικατάσταση ήταν ακατάλληλη, για παράδειγμα επειδή ήταν μέρες αργότερα και προηγούμενες συγκρίσιμες εναλλακτικές ήταν διαθέσιμες)

Κόστος μεταφοράς του επιβάτη στο αρχικό του αεροδρόμιο ή σε άλλο κοντινό προορισμό, εάν αυτός ο επιβάτης επαναδρομολογηθεί μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων

Έξοδα φροντίδας, συνήθως για διανυκτέρευση

3) Τι αποκλείεται;

Η Wizz Air δεν θα εξετάσει την αξίωσή σας εάν:

Έχετε ήδη λάβει μέτρα για την κλιμάκωση του σε δικαστήριο ή στο όργανο εναλλακτικής επίλυσης διαφορών της Wizz Air

Διεκδικήσατε μόνο για γεύματα και αναψυκτικά

Το συνολικό ποσό που ζητήσατε για όλα τα παραπάνω κόστη μαζί ήταν λιγότερο από 20 £ ανά κράτηση

Η πτήση σας που διακόπηκε δεν επρόκειτο να αναχωρήσει ή να φτάσει στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η διακοπή της πτήσης σας ήταν πριν από τις 18 Μαρτίου 2022 (αν ήταν, δείτε περισσότερες πληροφορίες παρακάτω)

4) Πώς μπορώ να ανοίξω ξανά την αξίωσή μου;

Οι αξιώσεις για επιβάτες σε πτήσεις που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσουν από ή να φτάσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο στις ή μετά τις 18 Μαρτίου 2022 θα αξιολογούνται αυτόματα από τη Wizz Air.

Εάν ο έλεγχος δείξει ότι σας οφείλονται χρήματα, η αεροπορική εταιρεία θα κανονίσει να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή πρόσθετη πληρωμή για να καλύψετε τη διαφορά που οφείλετε, εάν έχετε ήδη λάβει πληρωμή. Η Wizz Air έχει δεσμευτεί να επικοινωνήσει με τους επιβάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Εάν οι επιβάτες θέλουν να έχουν ξανά πρόσβαση στην αξίωσή τους, συνιστάται να απαντήσουν στην προηγούμενη ανταλλαγή email με τη Wizz Air. Εάν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στην προηγούμενη ανταλλαγή email τους, μπορούν να επικοινωνήσουν με τη γραμμή κρατήσεων της Wizz Air με πληροφορίες για να βοηθήσουν την αεροπορική εταιρεία να εντοπίσει την αξίωση.

Οι πελάτες θα πρέπει να προσπαθήσουν να παράσχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού κράτησης, του αριθμού περίπτωσης, της ημερομηνίας και της διαδρομής πτήσης και των ονομάτων των επιβατών.

5) Εάν είναι επιτυχής, πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων και με ποια μορφή;

Έχετε δύο επιλογές για την επιστροφή των χρημάτων σας, είτε επιστρέφονται μετρητά στον τραπεζικό σας λογαριασμό είτε μπορείτε να λάβετε το 120% της απαίτησής σας σε πιστώσεις WIZZ. Η Wizz Air θα πραγματοποιήσει 120% επιστροφές πίστωσης WIZZ εντός 24 ωρών και θα επεξεργαστεί το 100% επιστροφές χρημάτων εισιτηρίων εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα εγκριθεί η αξίωσή τους.