Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αλλάζουν και δεν ακυρώνουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για τα Χριστούγεννα.

Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα του ιστότοπου σύγκρισης ταξιδιωτικών ασφαλίσεων, Squaremouth.com.

Τα δεδομένα της εταιρείας αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες προσαρμόζονται ως απάντηση στην πανδημία.

Μείωση στους ταξιδιώτες

Οι πωλήσεις ασφάλισης ταξιδιού για την περίοδο των φετινών διακοπών μειώθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με πέρυσι, αναφέρει η Squaremouth.

Αυτό βέβαια σχετίζεται με την αναμενόμενη μείωση των ταξιδιών αυτή την περίοδο των διακοπών.

Αυτό είναι πολύ λιγότερο δραστικό από ό, τι τους προηγούμενους μήνες στην πανδημία, όταν η Squaremouth σημείωσε μείωση στις αγορές ταξιδιωτικής ασφάλισης έως και 90%.

Τριπλασιασμός των εξόδων

Το συνολικό ποσό των εξόδων φέτος συγκριτικά με την εορταστική περίοδο το 2019.

Παρά τις ταξιδιωτικές προσφορές και τις πιο επιεικείς πολιτικές επιστροφής χρημάτων, οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ ασφαλίζουν, κατά μέσο όρο, πάνω από 1.000 δολάρια περισσότερα ανά ταξίδι από τα προηγούμενα Χριστούγεννα.

Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν εσωτερικά ξοδεύουν πάνω από 5.000 $.

Διπλάσια τα εγχώρια έναντι των διεθνών ταξιδιών

Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, τα εγχώρια ταξίδια υπερβαίνουν τα συνολικά διεθνή ταξίδια κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Η Squaremouth αναφέρει αύξηση 136% στα εγχώρια ταξίδια φέτος σε σύγκριση με την περίοδο των διακοπών του 2019. Ωστόσο, ο ιστότοπος έχει σημειώσει μείωση κατά 53% στα διεθνή ταξίδια.

Κορυφαίος προορισμός η Καραϊβική

Από αυτούς τους ταξιδιώτες που εξακολουθούν να επιλέγουν να ταξιδέψουν διεθνώς, οι περισσότεροι θα περάσουν τις διακοπές στην Καραϊβική

Συνεχίζοντας μια τάση που παρατηρήθηκε νωρίτερα αυτό το έτος, η συντριπτική πλειονότητα των κορυφαίων διεθνών προορισμών της Squaremouth είναι χώρες της Καραϊβικής: Μεξικό, Κόστα Ρίκα, Τούρκοι και Κάικος, Παρθένοι Νήσοι των ΗΠΑ, Τζαμάικα, Δομινικανή Δημοκρατία, Αρούμπα και Αγία Λουκία.