Η Γερμανική Ένωση Ταξιδιών (DRV) και η Γερμανική Ένωση Τουρισμού (DTV) ξεκίνησαν μια εκστρατεία που καλεί τους ταξιδιώτες να μην ακυρώσουν τα ταξίδια τους που έχουν ήδη κλείσει, αλλά να τα αναβάλλουν.

Η ιδέα πίσω από την εκστρατεία

Εάν, σε συνεννόηση με το ταξιδιωτικό γραφείο, τον ταξιδιωτικό πράκτορα ή τον οικοδεσπότη, τα ταξίδια δεν ακυρωθούν αλλά αναβληθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία, η τώρα επείγουσα ανάγκη ρευστότητας παραμένει στην εταιρεία.

“Η σημερινή κρίση είναι πρωτοφανής για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Αλλά κάθε κρίση τελειώνει κάποτε. Και η επιθυμία για διακοπές σίγουρα θα παραμείνει αδιάσπαστη. Έπειτα πρέπει να ξεκινήσουμε τον κλάδο των ταξιδιών. Αυτό μπορεί να βοηθήσει όλους εκείνους που δεν ακυρώνουν τις διακοπές τους τώρα, αλλά τις αναβάλλουν “, λέει ο πρόεδρος της γερμανικής ταξιδιωτικής ένωσης Norbert Fiebig.

“Είμαστε στη μέση μιας από τις μεγαλύτερες κρίσεις που ο γερμανικός τουρισμός έπρεπε ποτέ να ξεπεράσει. Ο κοινός μας στόχος πρέπει να είναι η αποφυγή πτωχεύσεων και απολύσεων. Αν οι φιλοξενούμενοι και οι οικοδεσπότες δείξουν αλληλεγγύη, αν όλοι βοηθήσουν τώρα, μπορούμε να υπερνικήσουμε την κρίση – και να διασφαλίσουμε ότι η Γερμανία ως ταξιδιωτικός προορισμός θα παραμείνει ελκυστική”, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της DTV Norbert Kunz.

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, οι τουριστικοί πράκτορες, οι οικοδεσπότες και όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών γύρω από τον τουριστικό κλάδο καλούνται να χρησιμοποιήσουν την ετικέτα hash campaign #verschiebdeinereise στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Το DRV παρέχει επίσης τέσσερα μοτίβα εκστρατείας δωρεάν, τα οποία βασίζονται σε διαφορετικούς τύπους ταξιδιών.