Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ταξίδια σύμφωνα με το 70% των ερωτηθέντων σε νέα έρευνα της Travel Technology Europe.

  • Το 55% δηλώνει ότι έχουν ήδη επενδύσει ή προγραμματίσει να επενδύσουν στο AI στο εγγύς μέλλον.
  • Η τεχνολογία φωνής κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 29%.
  • Στην τρίτη θέση κατετάγη η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η βιομετρική τεχνολογία με 21%.

Σημειώνεται ότι το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το ταλέντο και τα κενά δεξιοτήτων παρουσιάζουν σημαντικό εμπόδιο.

  • Το «οικολογικό ταξίδι» θεωρήθηκε τάση από το ήμισυ των ερωτηθέντων.
  • Το 40% ανέφερε επίσης ότι το χάσμα των τεχνολογικών δεξιοτήτων ήταν μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ταξιδιωτική βιομηχανία συνολικά.
  • Παράλληλα, πέρα από την τεχνολογία, η οικονομική αβεβαιότητα θεωρήθηκε ως η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει ο κλάδος (53%).
  • Τα αειφόρα ταξίδια (45%) και η αλλαγή του κλίματος (44%) θεωρήθηκαν επίσης ως δύο σημαντικές προκλήσεις της βιομηχανίας.

Βιώσιμα ταξίδια

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες πιστεύουν ότι η ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία θα οδηγήσει την άνοδο των βιώσιμων ταξιδιών.
Ακολουθούν τα Big Data με 44%. Η εν λόγω τεχνολογία θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν τα πρότυπα και τις τάσεις μεταξύ της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των υπηρεσιών τους.