Μπορεί το κόστος, η επιλογή και η ευκολία στα ταξίδια να εξακολουθούν να είναι σημαντικοί παράγοντες, αλλά οι ταξιδιωτικές επιλογές βασίζονται πλέον στις εμπειρίες.

Από τη στιγμή που ένας ταξιδιώτης σκέφτεται να προγραμματίσει ένα ταξίδι, από την κράτηση μέχρι την πραγματοποίηση, η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να παρέχει βολικές, εξατομικευμένες και περιεκτικές εμπειρίες, τονίζει η Travelport.

Ο ανταγωνισμός είναι έντονος με χαρακτηριστικές τις εταιρείες Airbnn και Uber οι οποίες διαθέτουν μεγάλη εξειδίκευση στην εξατομίκευση του ταξιδιώτη.

Η ψηφιακή επανεξέταση των ταξιδιών και τι καθιστά το ταξίδι κάτι περισσότερο από ένα ταξίδι

Internet of Things (ΙοΤ)

Το IoT σχετίζεται με τη διασύνδεση, μέσω του διαδικτύου, των υπολογιστικών συσκευών που είναι ενσωματωμένες σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης που απαιτούνται για την αποστολή και λήψη δεδομένων με ταχύτητα.
Με μια κινητή συσκευή, ανταλλάσσουμε ψηφιακά πληροφορίες και να εξατομικεύουμε τις εμπειρίες.
Αυτό θα μπορούσε να είναι η προσαρμογή της θερμοκρασίας σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου ή την προ-παραγγελία της υπηρεσίας δωματίου πριν από την άφιξη.

Κινητό

Περισσότερα από τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού, 5 δις άτομα, συνδέονται με μια κινητή υπηρεσία.
Η έρευνα της Travelport με 11.000 ερωτηθέντες από 19 χώρες αποκάλυψε πόσο ζωτικής σημασίας είναι τα κινητά τηλέφωνα για του ταξιδιώτες.
Όχι μόνο το 33% των ταξιδιωτών κάνουν κράτηση για ταξίδια σε κινητή συσκευή, αλλά το 62% αναφέρει επίσης ότι οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια διευκολύνουν το ταξίδι και το 46% λέει ότι μια καλή ψηφιακή εμπειρία είναι σημαντική κατά την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας.
Με άλλα λόγια το κινητό λειτουργεί ως σύντροφος ταξιδιού.

Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ξεκλειδώσει τις ιδέες για να δημιουργήσει την εξατομικευμένη εμπειρία.
Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να γίνουν πιο ενεργητικές και στρατηγικές μέσω προγνωστικών.

Big Data

Ο τρόπος με τον οποίο μοιραζόμαστε, αναλύουμε και απορροφούμε πληροφορίες μέσω τεχνολογίας έχει εξαντληθεί μέχρι το σημείο όπου η χρήση μεγάλων δεδομένων είναι συνηθισμένη.
Εκτός από τα οφέλη της διαμόρφωσης εμπειριών μεμονωμένων ταξιδιωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τα δεδομένα για να κατανοήσουν καλύτερα τι λειτουργεί ή δεν λειτουργεί καλύτερα.
Είναι χαρακτηριστικό πλέον ότι τα δεδομένα είναι το καύσιμο που εξουσιάζει την εμπορική νοημοσύνη του 21ου αιώνα.

Cloud computing

Η τεχνολογία Cloud computing παρέχει στην υποδομή τον υπολογισμό τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων γρήγορα, οικονομικά και κατά παραγγελία.
Είναι η «κόλλα» που συγκρατεί την ταξιδιωτική βιομηχανία, επιτρέποντας στα δεδομένα και το περιεχόμενο να μετακινούνται με σχετική ευκολία, να υπολογίζονται και να παραδίδονται όσο το δυνατόν πιο γεωγραφικά στο σημείο της κατανάλωσης.