
H χρήση νέων τεχνολογιών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος συλλογής δεδομένων για το μέλλον του τουρισμού. Aυτό αναφέρει σε ανάλυσή του το τουριστικό portal, tourism review.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν δύο σημαντικοί παράγοντες. Από τη μία πλευρά, οι τουρίστες και από την άλλη, εκείνοι που παρέχουν τουριστικές υπηρεσίες σε πολλές διαφορετικές μορφές.
Εδώ συμπεριλαμβάνονται τα ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες μεταφορών όπως αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες ενοικίασης οχημάτων αλλά και οι μεγαλύτεροι πάροχοι στον κλάδο της φιλοξενίας. Πρόκειται για τα ξενοδοχεία, επιχειρήσεις καταλυμάτων τύπου Airbnb, εταιρείες κρουαζιέρας και εστιατόρια.
Όταν προσπαθεί κανείς να προβλέψει το μέλλον του τουρισμού, η ανεξάρτητη μεταβλητή είναι οι τουρίστες, οι οποίοι θα έχουν πάντα την επιθυμία να βγουν και να ανακαλύψουν προορισμούς.
Ωστόσο, δεν βασίζονται όλα σε αυτήν την επιθυμία. Υπάρχει ένας οικονομικός παράγοντας που όλοι εξετάζουν πριν ξεκινήσουν ένα ταξίδι. Πρόκειται για το εισόδημα των νοικοκυριών το οποίο καθορίζει αν κανείς θα ταξιδέψει ή θα παραμείνει σπίτι του.
Η εξαρτημένη μεταβλητή είναι όλοι οι πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών. Αυτοί γνωρίζουν ότι οι τουρίστες κάνουν μια προσπάθεια να ταξιδέψουν και είναι όλο και πιο προσεκτικοί και απαιτητικοί για τις εταιρείες που χρησιμοποιούν. Η μεγάλη πρόκληση για τους παρόχους είναι να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των τουριστών και προσπαθήσουν να τις ξεπεράσουν.
Οι προορισμοί που θέλουν να παραμείνουν δημοφιλείς στη μετα-covid εποχή πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τρεις σημαντικές προκλήσεις.
- Να καταστεί ο τουρισμός βιώσιμος.
- Να επεκταθεί η χρήση νέων τεχνολογιών.
- Να προσφερθούν τουριστικά προϊόντα υψηλότερης ποιότητας.
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την προσέλκυση τουριστών ήταν ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αναζωογόνηση των επιχειρήσεων για πολλές εταιρείες και προορισμούς.