“Άνοιγμα” στις αγορές της Ασίας κάνει η Τουρκία με στόχο να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των ξένων επισκεπτών της, όπως ανέφερε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Numan Kurtulmuş στην ημερήσια εφημερίδα Hürriyet, σηματοδοτώντας την έναρξη νέων εκστρατειών προώθησης του τουρισμού της.

“Παρά τη μεγάλη προπαγάνδα που έγινε ενάντια στην Τουρκία, περίπου 6 εκατ. άνθρωποι επισκέφθηκαν την Κωνσταντινούπολη τους πρώτους έξι μήνες του 2017”, δήλωσε ο κ. Kurtulmuş, προσθέτοντας ότι περίπου 540.000 από αυτούς τους επισκέπτες ήταν Γερμανοί πολίτες.

Παράλληλα, σημείωσε ότι ο επίσημος τουριστικός στόχος για το 2023, την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Δημοκρατίας της Τουρκίας, ήταν 50 εκατ. επισκέπτες και 50 δισεκατ. δολάρια σε τουριστικά έσοδα ετησίως.

“Για να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους, θα διαφοροποιηθούμε τόσο στις αγορές όσο και στα προϊόντα. Πρέπει ιδιαίτερα να επικεντρωθούμε σε νέες αγορές στην Άπω Ανατολή, όπως η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ινδία και η Νότια Κορέα », πρόσθεσε ο Kurtumus.

“Όλες οι πόλεις του κόσμου αντιμετωπίζουν την απειλή της τρομοκρατίας. Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι όλοι οι τουριστικοί προορισμοί της Τουρκίας, όπως η Αττάλεια, η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη, είναι τουλάχιστον τόσο ασφαλείς όσο το Παρίσι, οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο “, δήλωσε.

Αναφερόμενος επίσης στις πιθανές επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη ένταση μεταξύ Βερολίνου και Άγκυρας σε διάφορα θέματα σχετικά με τον τουρισμό, ο Υπουργός ανάφερε πως δεν εκτιμά ότι η ένταση θα κρατήσει πολύ.

“Παρά τη μαύρη προπαγάνδα στην Ευρώπη, ειδικά στη Γερμανία, οι τουρίστες εξακολουθούν να έρχονται στην Κωνσταντινούπολη. Για παράδειγμα, οι tour operators στη Βρετανία θέλουν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους στην Τουρκία κατά 107% το επόμενο έτος.