Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πρωτοβουλία “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU” που ανακοινώθηκε πριν από λίγες μέρες από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) στόχο έχει την ανάδειξη του στρατηγικού ρόλου της Φιλοξενίας για την ανασυγκρότηση της χώρας στη μετά COVID εποχή.

Η “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU” με αριθμούς

Η Φιλοξενία είναι Ελλάδα. Και ο ρόλος της στις ζωές όλων μας αποτυπώνεται καθαρά με αριθμούς.

Μερικά από τα πιο βασικά στοιχεία που γνωρίζουμε για την ελληνική Φιλοξενία είναι:

Βασικά μεγέθη

  • 34 εκατ. επισκέπτες το 2019.
  • 120.000 επιχειρήσεις.
  • 83% των επιχειρήσεων βρίσκονται εκτός Αττικής.
  • 78% των ξενοδοχείων έχουν μέγεθος μέχρι 50 δωμάτια.
  • 8,7 δισ. € ο τζίρος μόνο των ξενοδοχείων.

Πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στην οικονομία

  • 12,5 δισ. € η προστιθέμενη αξία ετησίως στην οικονομία.
  • 1,5 δισ. € επενδύσεις ετησίως πραγματοποιούν τα καταλύματα για ανακαινίσεις και επισκευές.

Συνεισφορά στην απασχόληση

  • 550.000 εργαζόμενοι.
  • 1ος εργοδότης στη χώρα.
  • 54% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία είναι γυναίκες, εμπεδώνοντας την απόλυτη εργασιακή ισορροπία φύλων.
  • 2ος μεγαλύτερος εργοδότης για νέους (ηλικίες 15 – 30).
  • 1 θέση εργασίας δημιουργείται για κάθε 2,5 νέα ξενοδοχειακά δωμάτια.

Ακολουθήστε το #filoxeniaMoU

Η καμπάνια της πρωτοβουλίας με εθνικά χρώματα θα διαρκέσει όλο τον Μάρτιο. Όπως συμβολίζεται και στο λογότυπό της, το οποίο συναποτελούν τα καταλύματα που είναι κύρια συνιστώσα της Φιλοξενίας και η παγκοσμίως ξεχωριστή ελληνική θάλασσα.

Το ΞΕΕ καλεί όλα τα μέλη του αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο να γίνει μέρος αυτής της πρωτοβουλίας. Να πλοηγηθεί στην ιστοσελίδα, να ακολουθήσει το #filoxeniaMoU.

Να μοιραστεί το περιεχόμενο της πρωτοβουλίας στα κοινωνικά δίκτυα. Και να το συζητήσει με φίλους, με συναδέλφους, με θεσμικούς εκπροσώπους, με κάθε πολίτη που αναζητά ένα καλύτερο αύριο.