Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το TikTok είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, με περισσότερους από 800 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, εκ των οποίων το 69% είναι μεταξύ 16 και 24 ετών.

Το TikTok είναι ένα μείγμα πολλών άλλων κοινωνικών μέσων. Όπως το Snapchat, το Vine και το Instagram. Έχει μια λειτουργία καραόκε και έναν εκλεπτυσμένο επεξεργαστή βίντεο – και είναι εξαιρετικά επιτυχημένη με αυτήν την ιδέα.

Βίντεο διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων, με μουσική και εφέ γραφικών. Έτσι οι χρήστες του TikTok παρουσιάζονται στο κοινό τους σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που αποκτά σημασία στο μάρκετινγκ του τουρισμού.

TikTok στο τουριστικό μάρκετινγκ

Η πλατφόρμα έχει γίνει ένα συναρπαστικό κανάλι μάρκετινγκ, καθώς τα ταξιδιωτικά θέματα είναι από τα δημοφιλή θέματα της πλατφόρμας.

Προορισμοί όπως το Ντουμπάι, η Ιαπωνία, η Σεούλ και η Ταϊλάνδη είναι ενεργοί στο hashtag #tiktoktravel.

Σε δύσκολες στιγμές όπως τώρα, το TikTok δίνει την ευκαιρία να προσφέρει προτάσεις για μελλοντικά ταξίδια σε νέους ταξιδιώτες.

Ωστόσο, από τώρα πολύ λίγες μάρκες χρησιμοποιούν το TikTok ως πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Οι αλληλεπιδράσεις είναι βασικές και όχι οι ακόλουθοι

Ένα άλλο επιχείρημα υπέρ της χρήσης του TikTok στο τουριστικό μάρκετινγκ είναι το γεγονός ότι το περιεχόμενο είναι σημαντικό και όχι οι ακόλουθοι.
Ο αλγόριθμος ευνοεί εκείνες τις δημοσιεύσεις που δημιουργούν πολλές αλληλεπιδράσεις την πρώτη ώρα.

Έτσι, με το σωστό περιεχόμενο, δεν είναι καθόλου πρόβλημα για έναν λογαριασμό με μόνο 100 ακόλουθους να επιτύχει δεκάδες χιλιάδες προβολές.
Το σχετικό «νόμισμα» στην πλατφόρμα είναι επομένως ο αριθμός των αλληλεπιδράσεων, όχι ο αριθμός των οπαδών.

Το κατάλληλο περιεχόμενο είναι απαραίτητο

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα; Πρώτα απ ‘όλα, η δική σας ομάδα-στόχος πρέπει να ψάχνει για το νέο περιεχόμενο βίντεο. Αν δημοσιεύσετε  με το Instagram, δεν θα δουλέψει. Το κοινό TikTok έχει ειδικές απαιτήσεις, η πλατφόρμα ακολουθεί τους δικούς της κανόνες.

Τα λεγόμενα βίντεο πρόκλησης, για παράδειγμα, είναι πολύ δημοφιλή. Οι χρήστες ενθαρρύνουν ο ένας τον άλλον να μιμούνται και να συμμετέχουν.

Όσο περισσότερες αλληλεπιδράσεις, τόσο υψηλότερη είναι η πιθανότητα το βίντεο να «γίνει viral» και να εμφανίζεται εμφανώς στη λεγόμενη σελίδα «Για εσάς».

Μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο

Όπως πάντα, το κλειδί για την επιτυχία ενώ χρησιμοποιείτε το TikTok ως εργαλείο μάρκετινγκ τουρισμού είναι να γνωρίζετε ακριβώς τις ομάδες-στόχους σας και να προσαρμόζετε το περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Το TikTok είναι μια γρήγορη πλατφόρμα. Για να μην χάσετε το ενδιαφέρον της κοινότητας, το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο είναι σημαντικό.

Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες πρέπει να αντιδρούν άμεσα και να λαμβάνουν πάντα υπόψη τις τρέχουσες τάσεις.

Το περιεχόμενο πρέπει επομένως όχι μόνο να έχει τη λεγόμενη «δημιουργική συστροφή», αλλά και να είναι ενημερωμένο και σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύει την προσοχή της ομάδας στόχου.
Όπως πάντα με τις κινούμενες εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα πρώτα τρία δευτερόλεπτα αποφασίζουν αν σας αρέσει ένα βίντεο ή όχι.